|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Jeg vasker ikke noe mer enn vanlig. Eller, vaskehjelpen vasker ikke mer enn vanlig. Men mannen min mente at vi kanskje skulle ta en mer ordentlig runde en gang i året, men foreslo våren da. Og det kan jeg være enig i, at man får vasket inni skap og slike ekstra ting.
|
|
|
#23 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vi feirer alltid borte, så vi vasker ikke rundt til jul.
|
|
|
#26 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Bruker å vaske kjøkkenet enten før jul eller våren. Kjøkkenet er lite og det blir fett og dritt opp på skapene. For det om man legger matpapir opp på skapene.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Her vaskes det hele året, dog ikke tak, da må de males. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Skal ha ein rundvask på kjøkkenet, men det er på størrelse med eit bøttekott då. Og så burde eg tatt vegger i stua. Har ein drittovn som oser ein del, og mistenker at veggene i stua ikkje skal vera såååå grå. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Minst mulig. Som alltid.
|
|
|
#30 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vasker man vegger og tak?
|
|
|
#31 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vi tar en litt oppgradert helgevask, der vi faktisk vasker alle gulvene og tørker støv der det synes. Også tar jeg vinduene de årene det er plussgrader i løpet av desember, alternativt tar jeg dem på innsiden. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vi vasker ikke noe spesielt til jul. "Vanlig helgevask" (som betyr "vaskehjelp annenhver uke"
|
|
|
#33 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?vasker?? Nei, vanlig vel..
|
|
|
#34 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vasker aldri noe ekstra til jul. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Det er mørketid i jula, så da ser ingen om det er støvete. |
|
|
|
#36 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vaskehjelpen vasker som vanlig, og jeg tørker litt støv. Som vanlig med andre ord.
|
|
|
#37 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Ikke noe mer enn vanlig. Gidder ikke. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Her blir det vasket grundig overalt.
|
|
|
#39 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Jeg tar litt ekstra i ukene før jul, litt her og da. Med ekstra mener jeg at jeg vasker inni skap og andre steder jeg ikke gjør det ellers + kjøleskap og komfyr.
|
|
|
#40 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: palmekysten
![]() |
Sv: Hvor mye vasker du før jul?Vasker litt mer enn vanlig, men ikke mye. Pusser vinduene hvis det er plussgrader og vasker gulvene. Vasker heller ikke noe i romjula, hvis ikke jeg er helt nødt. Ellers vaker jeg bare takene hvis de skal males,etter råd fra maler. |
|
|
|
![]() |
|
|