Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvor mange par sko har du?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-11-09, 14:39   #21
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange par sko har du?

Opprinnelig lagt inn av Persian, her.

Man skal ikke telle slikt!

Hmm ...ja, når jeg tenker meg om tror jeg kanskje det er like greit at jeg ikke vet!

Gammel 24-11-09, 14:40   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1 par goretexsko
1 par fjellsko
1 par sorte støveletter
1 par brune snørestøveletter
1 par hvite joggesko
1 par bunadsko
2 par finsko
2 par sandaler

Sånn omtrent? Jeg skulle vel gjerne hatt flere par sko, men de siste parene jeg har prøvd har vært for store i str 36. Og hva skal man liksom da gjøre...

Gammel 24-11-09, 14:46   #23
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Omtrent 30 ...

Gammel 24-11-09, 14:50   #24
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Brune støvletter
Svarte støvletter
2 par gummistøvler
brune pensko
svarte pensko
svarte skoletter
løpesko

Og 5 stk diverse tenker jeg.

Gammel 24-11-09, 14:58   #25
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

2 par gode vinterstøvler
1 goretex joggesko
1 svarte høye flate støvler arvet sådann.
1 sandaler
1 bryllupsko

Det var vel det!

Gammel 24-11-09, 15:02   #26
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå, to. Med mindre man teller crocsa jeg brukte på jobb, da har jeg tre - men de kvalifiserer vel knapt som sko.

Jeg har innsett at når jeg finner det perfekte par sneakers, så går jeg ikke i annet. Dermed blir det meningsløst å drive og ha masse sko. Dessuten nyter jeg nok godt av en noe mer skogal ektefelle med samme skostørrelse, større lommebok og samme smak.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:12   #27
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må jeg nesten prøve å telle litt:

3 par tøfler/innesko
7 par støvletter
1 par skoletter
4 par "gode" sko
1 par gummistøvler
4 par trenings-/joggesko
1 par fjellstøvler
2 par sandaler
Minst 20 par "pensko" med ymse farger, remmer og hælhøyder

Det skal sies at jeg er av typen som sjelden kaster noe, da, så noen av parene har jeg hatt i maaange år.

Gammel 24-11-09, 16:18   #28
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maaange. Men jeg pleier å ha et eller to par som jeg bruker masse, til de blir fillete. Ganske mange pensko og par med støvletter, da. Og vernesko.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 16:24   #29
Tuttan
Superaktiv

Tuttan sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Det glade Sunnmøre
Tuttan er litt kulTuttan er litt kul
Standard

Eg har INGA aning i det heile tatt, so antagelig altfor mange...

Just dance
Tuttan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:38   #30
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Enig med Persian -slik skal ikke telles
Jeg telte for noen år siden, og kom til noen og åtti. Har sikkert rundt 100.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:46   #31
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg 2 par finsko, 4 par joggesko, 2 par lave støvletter, 1 par høye støvletter, 1 par boots og 1 par vintersko. Altså 11 par sko tilsammen. Det er nok.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 17:58   #32
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

5 par finsko med høy hæl
6 par flate sandaler
4 par joggesko
1 par løpesko
4 par sommersko med litt hæl
5 par flate svarte støvletter
5 par svarte støvletter med hæl
1 par brune støvletter
2 par bunadsko
2 par varme vinterstøvletter
Har alltid hatt litt skodilla,ingen av disse skoene er eldre enn ca 3 år.Og det er bunadskoene.

Gammel 24-11-09, 18:13   #33
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Skal vi se...

2 par høye støvletter
2 par ankelhøye støvletter
1 par gummistøvler
1 par sneakers
1 par joggesko (til jogging, dah!)
2 par høyhælte sko til hverdags
3 par høyhælte sko til pent (bruker vel egentlig bare to av parene)
2 par sandaler
1 par tøfler

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 18:22   #34
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Ikke nok- mangler alltid noen.

Gammel 24-11-09, 18:27   #35
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Oj, det er ikke tellbart.
Skal jeg ta et ca. overslag så blir det som følgende:

15 par støvletter
15 par pensko/casual sko
6 par sandaler
25 par tursko/joggesko/sneakers/treningssko/sykkelsko/høstsko
4 par tøfler/slippers
6 par vintersko/regnstøvletter

Jeg har akkurat ryddet og ofret bøtter og spann til Freetex. Må innrømme at jeg ikke har kjøpt sko i samme antall per år som før barn. Endel av disse skoene har jeg også hatt i mange år. Jeg bruker mye joggesko, så det kjøper jeg endel par av hvert år. Resten brukes såpass sjeldent at de holder år etter år. De gies bort kun fordi jeg er lei og ønsker nytt.
Mesteparten av skoene er også kjøpt på salg.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:49   #36
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjøper ca 1-2 par sko til meg selv i året. Ungene har heller ikke særlig mange sko. De har ett par joggesko hver med goretex så de blir jo brukt nesten hele året. Om vinteren bruker de vintersko med goretex, dockboots eller Viking Thermo. De fikk hvert sitt par med fine støvletter i fjor men fatter ikke helt vitsen, de blir brukt så lite og er kalde og vonde.

Vi har en Billy-hylle til å ha sko i, og den er akkurat stor nok. Eller de to øverste hyllene er ikke til sko da, der står vaskemidler og impregnering osv.

Gammel 24-11-09, 20:54   #37
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

2 par sorte støvletter
1 par gummistøvler
1 par skikkelige vintersko
1 par El naturalista
1 par sorte Doc Martens pene pumps
1 par addidasslippers
1 par sommersko

Jeg ønsker meg et par brune støvletter og et par sandaler i tillegg til dette. Men jeg klarer meg utmerket med 7 par.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 20:56   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ryddet og kastet endel sko som ikke ble brukt lenger, så dette er omtrent det jeg har for hele året. Har sikkert enda flere egentlig.

Tøfler
Fjellsko
Gummistøvler
Skisko
4 par svarte støvletter (lave og høye hæler)
2 par brune støvletter (lave og høye hæler)
1 par beige støvletter
2 par korte støvletter
5 par sandaler
5 par høyhælte pensko
3 par joggesko
4 par ballerinasko/lave sko

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 21:01   #39
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Har ikke snøring. Men om jeg tenker etter hvor mange par treningssko/sneakers jeg har så kommer jeg fram til at det er 7 par treningssko og 3 par sneakers, og det er absolutt ikke den typen sko jeg har flest av. Det er med andre ord best å fortsette livet uten å telle.

Gammel 24-11-09, 21:07   #40
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har faktisk for lite sko syns jeg. Kan telle de som er brukbare og som ikke burde vært kastet.

Skal vi se....
1 par bunadsko
1 par fjellsko (som egentlig ikke er brukandes)
1 par ecco goretex sko
1 par ecco pensko...som burde vært blokket ut.
1 par lilla ecco pensko.... som er helt nydelige å gå i, når man er uten gips/skinne
1 par adidas skinnsko med borrelås, de er utmerket med gips/skinne
2 par løpesko

Det er egentlig alt for dårlig... jeg trenger påfyll...

og så har jeg en liten haug med sko som egentlig er utslitt...eller litt for store..eller litt for små... og som er veldig gamle...og som passer best i kassen for restavfall.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:52.