Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lampe til å ha over spisebordet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 10:18   #21
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Lampe til å ha over spisebordet

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Originalen av den heter Verner Panthon Fun og koster rundt 7000 kr. Den er rålekker. Den på bildet er en etterligning og trolig billigere.

CHIPSY het visst den jeg la ut bilde av.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 10:19   #22
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nånei, du. Den store koster 13 000–15 000. Heldigvis er den uaktuell uansett, siden den er så veldig stor. Det er den mellomste som er i fornuftig størrelse til en spisestue, og den ligger på mellom 7–8500, avhengig av om man bestiller den fra utlandet eller kjøper den i butikk i Norge.

Jeg hadde lullet meg inn i en virkelighetsoppfatning om at jeg liksom skulle ha råd til den jeg da vettu :rabla:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 10:21   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Har Lampehuset endelig fått opp siden sin igjen?!

De har veldig mye fint på www.designbelysning.no
Denne f.eks.

Gammel 27-11-09, 20:02   #24
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne? Den koster i så fall 8500 (i Norge), og det er min favoritt også.

Den heter Foscarini Caboche.

HÆ! Hvordan fant du den? Jeg har lett og lett og lett og lett.. TUUUSEN takk! :danser: Men jeg har jo ikke råd til den da..

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 20:03   #25
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kahlan, her.

Tenk om du har den i 10 år så koster den deg bare 700 kroner året, under 2 kroner pr dag det. Såpass er det verd

Vet det, men vi totalrenoverer hus og den kommer dessverre ikke øverst på prioriteringslisten. Dessuten synes mannen min den er ultrastygg, selv om han stort sett har god smak.

Gammel 27-11-09, 20:06   #26
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

På Living har de en lampe som heter Orissa, har du sett den. Vil ikke si at den ligner, men kan kanskje funke om du vil ha noe rimeligere. Jeg har sett den IRL og synes den er fin. Det er en slags rund lampe med lysekrone-effekt.

(lampe nederst til høyre - koster 1499)

Ser bare kryss?

Vi kunne valgt den hvis vi ville, men vi har som sagt andre ting vi må bruke penger på. Vi har kjøpt katta i sekken-huset og det blir kanskje rettsak. Hele huset må fikses. Møkkahus.

Gammel 27-11-09, 20:51   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Mannen min sier at vi selvsagt kan kjøpe lampe til 8000 hvis vi dropper sydenturen, men han tror ikke jeg takler det. Og det tror ikke jeg heller.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.