|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Har noen å pakke inn ja.. omtrent 19 tenker jeg.. men ingen hast
|
|
|
|
#23 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg ER så glad at jeg har gått over til aktivitetskalender men gøye ting vi skal gjøre hver dag i steden for å pakke inn alle de pakkene..
|
|
|
#24 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Nei, mangler i alle fall 10, men jeg har kjøpt kalenderposer, så det er ikke så lett å se at noen av dem er uten innhold, enn så lenge. Vi har delvis aktivitetskalender, og en lapp tar jo ikke så stor plass. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Originala
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Ja. Barna får åpne annenhver dag, så det blir bare 24 totalt. Og det er mye enklere å finne gaver 12 gaver hvert av barna framfor 24 til ett barn. På en halvtime på Nille og en bokhandel greide jeg å skrape sammen ... jeg tror det var 18 pakker. Sånn er det eksamenstida. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Hertuginne
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?
Ja, selvsagt. Han kunne fortelle at han var litt forsinket i produksjonen, men de kommer snart.
|
|
|
#27 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Er nettopp ferdig med 48 pakker.
|
|
|
#28 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Hilste du han så meget fra meg og minte han på vaffeljernet vi har snakket om? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hertuginne
|
Nei, det glemte jeg. Får huske på å si det når han stikker innom med de siste fire pakkene. Var det dobbelt eller enkelt du skulle ha?
|
|
|
#30 |
|
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
Dobbelt, selvsagt! |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Liten pause. 1-14. desember er ferdig pakket og hengt opp. Nå skal jeg sparke mannen bort til pakkingen litt. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg ser det er mange med 3 barn her som får hver sin kalender. Tror jeg er litt lat, jeg. Mine får bare åpne hver 3.dag..... Også har de fått hver sin sjokoladekalender (av typen billig). |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Det er da to helt forskjellige ting........, kan overhode ikke sammenlignes |
|
|
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Altså. Jeg hadde store planer. Jeg hadde det. Og så sto jeg på lekebutikken i dag for noe helt annet, og hørte en dame spørre etter legokalenderen hun hadde lagt av. Og så kom jeg på datoen. Og så sendte jeg en stille bønn, (yeah, sure!), og så spurte jeg om de hadde igjen to kalendere? Og det hadde de. Jeg hadde opptil flere sjokkerte tilskuere. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kakemonster
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg har 19 ferdig innpakkede. Tror jeg klarer meg fram til ca 10. desember.. Mannen er hjemmeværende nå (pappaperm) så det er ikke bare-bare. Har 3 ting til som skal pakkes inn, og så mangler jeg til de to siste dagene. Det har jeg da ukesvis til å ordne!
|
|
|
|
#36 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Nå er jeg ferdig. :flink: Men hadde hengt opp 7 i går som kom fra min mor så det gikk greit.
|
|
|
#37 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg har verden besteste, snilleste svigermor. Hun har laget pakkekalender til alle tre jentene! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Jeg er ferdig.
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Playmokalender til TurboTrollet og smackerskalender til Storesøster. :nøgd: |
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?Ferdig nuh! |
|
![]() |
|
|