Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Flere som er sent ute med pakkekalendre?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-09, 22:17   #21
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Flere som er sent ute med pakkekalendre?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

....så jeg måtte love å si i fra til nissen at han måtte huske de siste fire gavene også.

Ja, altså, har du gjort det?

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:18   #22
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har noen å pakke inn ja.. omtrent 19 tenker jeg.. men ingen hast

Har ikke kalender å henge dem på en gang her.. det er kanskje hakket verre

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:21   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg ER så glad at jeg har gått over til aktivitetskalender men gøye ting vi skal gjøre hver dag i steden for å pakke inn alle de pakkene.. jeg gleder meg til å gjøre mye rart med henne/dem i desember. Dessuten syns jeg vitterlig de får nok pakker i desember så de trenger ikke 24 til..
I morgen skal vi kle på oss masse og ta med oss tepper og sitteunderlag utenfor å tenne levende lys og spise kvelds ute og ha kakao.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:21   #24
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, mangler i alle fall 10, men jeg har kjøpt kalenderposer, så det er ikke så lett å se at noen av dem er uten innhold, enn så lenge. Vi har delvis aktivitetskalender, og en lapp tar jo ikke så stor plass.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:22   #25
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja. Barna får åpne annenhver dag, så det blir bare 24 totalt. Og det er mye enklere å finne gaver 12 gaver hvert av barna framfor 24 til ett barn. På en halvtime på Nille og en bokhandel greide jeg å skrape sammen ... jeg tror det var 18 pakker. Sånn er det eksamenstida.

(Kjøpe gaver har jeg ikke tid til, men HER henger jeg )

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:23   #26
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Ja, altså, har du gjort det?

Ja, selvsagt. Han kunne fortelle at han var litt forsinket i produksjonen, men de kommer snart.

Gammel 30-11-09, 22:24   #27
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Er nettopp ferdig med 48 pakker.

Gammel 30-11-09, 22:25   #28
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Ja, selvsagt. Han kunne fortelle at han var litt forsinket i produksjonen, men de kommer snart.

Hilste du han så meget fra meg og minte han på vaffeljernet vi har snakket om?

Gammel 30-11-09, 22:27   #29
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Hilste du han så meget fra meg og minte han på vaffeljernet vi har snakket om?

Nei, det glemte jeg. Får huske på å si det når han stikker innom med de siste fire pakkene. Var det dobbelt eller enkelt du skulle ha?

Gammel 30-11-09, 22:28   #30
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Nei, det glemte jeg. Får huske på å si det når han stikker innom med de siste fire pakkene. Var det dobbelt eller enkelt du skulle ha?

Dobbelt, selvsagt!

Takk.

Gammel 30-11-09, 22:35   #31
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Liten pause. 1-14. desember er ferdig pakket og hengt opp. Nå skal jeg sparke mannen bort til pakkingen litt.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:37   #32
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser det er mange med 3 barn her som får hver sin kalender. Tror jeg er litt lat, jeg. Mine får bare åpne hver 3.dag..... Også har de fått hver sin sjokoladekalender (av typen billig).

Men jeg er i rute, var ute og handlet siste resten nå isted, har pakket inn, og gubben monterer.

Så imorgen er vi igang

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:39   #33
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

(Kjøpe gaver har jeg ikke tid til, men HER henger jeg )

Det er da to helt forskjellige ting........, kan overhode ikke sammenlignes

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 22:41   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså. Jeg hadde store planer. Jeg hadde det. Og så sto jeg på lekebutikken i dag for noe helt annet, og hørte en dame spørre etter legokalenderen hun hadde lagt av. Og så kom jeg på datoen. Og så sendte jeg en stille bønn, (yeah, sure!), og så spurte jeg om de hadde igjen to kalendere? Og det hadde de. Jeg hadde opptil flere sjokkerte tilskuere.

:überdårlig mor:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:07   #35
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg har 19 ferdig innpakkede. Tror jeg klarer meg fram til ca 10. desember.. Mannen er hjemmeværende nå (pappaperm) så det er ikke bare-bare. Har 3 ting til som skal pakkes inn, og så mangler jeg til de to siste dagene. Det har jeg da ukesvis til å ordne!

Gammel 30-11-09, 23:14   #36
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Nå er jeg ferdig. :flink: Men hadde hengt opp 7 i går som kom fra min mor så det gikk greit.

Gammel 30-11-09, 23:18   #37
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Jeg har verden besteste, snilleste svigermor. Hun har laget pakkekalender til alle tre jentene!

Jeg har aktivitetskalender, vi skal finne på noe hyggelig/ hver dag, og så har de to eldste sjokoladekalender.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:21   #38
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ferdig. Herremannen sin var helt klar i går, men jeg måtte supplere litt til Frøkna sin i dag. Gikk fort da, siden jeg har kalender med bokser. Det eneste jeg må pakke inn er de få tingene som er for store for boksene.

Gammel 30-11-09, 23:21   #39
Slettet bruker
Passiv

Standard

Playmokalender til TurboTrollet og smackerskalender til Storesøster. :nøgd:

Å kjøpe inn og pakke inn 24 gaver til hver unge orker jeg rett og slett ikke. De får gaver på julaften.

Svar med sitat
Gammel 30-11-09, 23:40   #40
Frantzen
Passiv

Standard

Ferdig nuh!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.