|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaos
Næsj, det er fantastisk!
|
|
|
#22 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosJeg var en vinter i USA på begynnelsen av 90-tallet og fikk skikkelig sansen for overdådig lysende julepynt etter det. Så jeg kommer til å synes det er toppers også lenge etter trenden er over (For den er på full fart vei inn, bare se hvor mange som syntes at det var stygt før, men liker det nå), og kommer til å bli harrydama på hjørnet om en ti års tid.
|
|
|
#23 |
|
Originala
|
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosVi har langt mer dill i jula enn vi har ellers, med nisselysestaker og jeg vet ikke hva, men jeg kan styre meg for elektriske lys annet enn på juletreet. Og lampe vi har fått av svigermor, med lyspære som skal se ut som et stearinlys. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Peppy!
|
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosDette er mitt drømmehus (du må se litt lenger enn til det først blir mørkt): (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosOj, det der var fantastisk, Monsoon!
|
|
|
#27 |
|
Curlingkone
|
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosIkke min smak nei.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosGrusomt, rett og slett.
|
|
|
#30 |
|
Passiv
|
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosLitt lys på verandaer kan jeg være med på, så lenge de ikke blinker og skifter farge |
|
|
|
#31 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosLitt er kult. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosLitt er absolutt kult. Må nok kjøpe noe mer jeg.
|
|
|
#33 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julelys, oppblåsbare nisser, reinsdyr og fargesprakende kaosUsmakelig med så mye stæsj, etter min smak.
|
![]() |
|
|