Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvilken katterase synes du er vakrest?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-09, 15:17   #1
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken katterase synes du er vakrest?

Å hjelp. Hva ER dette???? *springer for livet*

Gammel 05-12-09, 16:05   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har burmesere og synes selvfølgelig de er pene. Men vakrest av alle synes jeg hellig birma er. De er bare så upraktiske med tanke på mengden stell.

Gammel 05-12-09, 16:09   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis jeg bare skal velge en så blir det bengalen

Har selv 4 vakre katter, en bengal og 3 maine coon. herlige er de alle 4.
Synes det finnes mange nydelige raser, og det finnes også mange vakre huskatter også.

Bilde av bengalen vår Nadia.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nadia120aabb.jpg (48,3 KB, 24 visninger)
Gammel 05-12-09, 16:10   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Slanke orientalere, slik som vår vakre Siameser Balthazar!

Gammel 05-12-09, 18:03   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Vanlig huskatt og burmeser syns jeg er finest. Liker best korthårede katter.

Gammel 06-12-09, 16:14   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Mener hannkattene kan bli 7-8 kg? Altså at det ikke er så unormalt egentlig?

7-8 kg? Det er da ingenting. Det var det vår ukastrerte hannkatt veide.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 13:23   #7
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Bengal, norsk skogkatt og Maine coon er mine favoritter tror jeg.
Ellers syns jeg egentlig alle kattedyr er nydelige, så det er vanskelig å velge en.

For noen år siden hadde min svigerinne en bengal som skulle omplasseres, så hun passet på den mens hun ventet på sitt nye hjem.
Nydelig katt, fryktelig smart og ekstremt høylytt! Hun var visst litt bråkete om natta, og ikke skulle hun jo ut, så det var et underlig leven en studn der i huset. Men nydelig, det var hun absolutt.

Gammel 05-12-09, 13:29   #8
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Norsk skogskatt.

Gammel 05-12-09, 14:21   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke noe glad i katter med lang pels.

Foruten korthåret huskatt, syns jeg occikatt og bengalkatt er utrolig flotte.

Gammel 05-12-09, 15:41   #10
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Alle vet at Bengal er den aller vakreste katterasen.
*Stolt Bengalmamma*

Ingøys Intoxication Jungelprins Jonatan:

Gatemixpusen vår, Josefine, er skjønn hun også da:

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 05-12-09 kl 15:53.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 16:16   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekte låvebrumix.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:17   #12
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

En mainecoon selvsagt, som fins i størrelser fra min hunnkatt på 4 kilo og opptil 15 kg for de største hannene. Vanlig vekt for en hanne er vel på mellom 7-9 kilo. Fins også hunner over 7 kilo. De er nydelige, grasiøse, lekne, og veldig "pratsomme". (Især klokken 7 om morgenen på lørdager).

Sist redigert av Perhonen : 05-12-09 kl 17:24.
Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:47   #13
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker alle katter. :kommer til å bli gal kattedame:

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 17:49   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

En katt på femten kilo?

Jeg ser for meg når den begynner å klatre i tapet og gardiner.

Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:02   #15
carmenzita

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ragdoll

Maine Coon

Devon rex

Det er de rasene jeg har hatt selv,herlige katter alle sammen.

Savannah, som Bengalen er en hybrid bare at denne ikke er godtkjent av Fife.

Sorte orientalere er også flotte!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 18:33   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Norsk Skogkatt.
Hadde en nydelig sort Tarzan før, savner han masse, men er så allergisk at det ikke kommer ny pus inn til oss. Buhu.

Gammel 05-12-09, 18:46   #17
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Main Coon var kjempenydelig.

Gammel 05-12-09, 19:00   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ragdoll:

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:41   #19
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer ikke å velge. Alle katter er nydellige!!
Liker veldig godt Norsk Skogkatt. Det har vi hatt før. Elsker orientalere- de er så vakre. Liker også Britisk korthår, Ragdoll og Hellig Birma veldig godt .-Og selvsagt huskatter- gjerne tigrete.
I det siste har jeg også falt litt for Devon Rex og Spynx. De er på en måte så stygge at de er nydellige- litt samme følelsen som jeg har til Engelsk buldogg i hundeverdenen

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-09, 19:50   #20
Slettet bruker
Passiv

Standard

Siden jeg nettopp har anskaffet to nydelige, trivelige, pratsomme og nysgjerrige Maine Coonkatter, er det vel liten tvil om hva jeg foretrekker.

Jeg synes også abyssinere og bengalkatter er veldig vakre.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.