|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg er litt ambivalent i forhold til shopping.
|
|
|
|
#2 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker ikke shopping. Jeg kan forsåvidt kose meg med tanken på nytt, fint plagg, men som regel må jeg tråle en masse butikker på leting etter det jeg har funnet ut at jeg skal ha. Jeg er ekspert på utforming av detaljerte kravspesifikasjoner, og finner sjelden noe som matcher min ide om farge, snitt og stoffkvalitet. Sannsynligvis var det perfekte plagget til salgs i fjor, eller kommer først til neste år.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg syntes det er kjedelig å gå i butikker og handle på nett er heller ikke gøy iom at jeg bor langt fra postkontoret her, jeg risikerer kjøpe noe jeg må sende tilbake osv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg mangler shoppinggenet. Ja til shopping på nett sier jeg bare, enkelt og greit, som en ekstra bonus slipper man de hersens butikkene og kan bruke tid på artige ting. |
|
|
|
#5 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Ditt forhold til shopping?
Shopping inkluderer selvsagt shopping på nett. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Det kommer an på dagsformen. Noen ganger er det gøy, andre ganger er det pyton. Som regel er det impulsshoppingen som er morsomst; hvis jeg planlegger handleturen finner jeg aldri noe jeg liker. Sist redigert av Mistral : 21-11-15 kl 17:55. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Borte
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det, men har samtidig en streng stemme i hodet som forteller meg ustanselig at dette og hist er unødvendig. Dumme stemmen.
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker shopping, men må shoppe alene. Å dra på shoppingtur med venninner er ikke noe for meg (jeg tar mer enn gjerne lunch og kaffe med venninner altså). |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Telemark
![]() |
Sv: Ditt forhold til shopping?Liker overhodet ikke å shoppe - med unntak av interiørbutikker. Hver gang jeg skal ta en handlerundt så angrer jeg meg for at jeg ikke var ute i god tid og tok alt over nett |
|
|
|
|
|
#12 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Terapi
|
|
|
|
#13 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg liker ikke shopping. Jeg kan bli fornøyd med å kjøpe en duppeditt, men generelt så liker jeg ikke å bruke tid på å shoppe, det er en ting som må gjøres, på samme måte som annet pliktarbeid.
|
|
|
#14 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Ansett Necesario. Perfect match.
|
|
|
#15 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg elsker det! Det er terapi og lykke i hver pose som blir med hjem for meg! Særlig store impulskjøp gjør meg glad i lange tider
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Hvorfor i alle dager gadd jeg å skrive mitt eget innlegg, egentlig? Dette er slik jeg har det. Og det aller, aller verste da, hvis man har satt av tid til effektiv, nødvendig handling, er om man ikke finner noe.
|
|
|
#18 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke sant? Jeg ser jo at det finnes folk som koser seg på Oslo city, men jeg synes det er en helt urimelig reaksjon på påkjenningen.
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Ditt forhold til shopping?I mine overvektperioder har jeg ofte vært med venninner på shopping, og selv om jeg har funnet lite til meg selv, så har jeg funnet mye til andre.
|
|
|
#20 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Ditt forhold til shopping?Jeg ELSKER å shoppe. Sminke, klær, hudpleie, ting til ungene. Til huset har jeg lyst, men der må jeg rådføre meg med mannen, ellers blir det galt.
|
![]() |
|
|