|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
| Se resultatene: Har din kjære vært på jobben din? | |||
| Aldri |
|
39 | 18,57% |
| Et par ganger |
|
125 | 59,52% |
| Innom ofte |
|
46 | 21,90% |
| Deltakere: 210. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja. Tror han har vært inne en gang, men hentet meg utenfor mange ganger. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, et par ganger. Da oftest fordi han skal hente meg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Har vært innom bare, i resepsjonen og kantina. Jeg er litt usikker på om det teller, det er ikke akkurat der jeg jobber.... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han er innom nesten hver dag, på ettermiddagen når han kommer hjem fra jobb.
|
|
|
#26 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jepp, jeg traff ham helt overraskende på vei inn på et møterom (han var på møte med noen andre i bedriften og jeg i et møte som skulle overta møterommet). Ellers har vi ikke hatt "bring-your-husband-day" ennå.
|
|
|
#27 |
|
Stiv
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?
|
|
|
|
#30 |
|
can-jur
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Vær eneste dag
Sist redigert av Floksa : 08-12-09 kl 22:18. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Sånn ca 2-3 ganger pr. uke, han henter barnet vårt der |
|
|
|
|
|
#32 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jepp, han har besøkt meg der, kom med poden til amming når han var i pappaperm et par ganger. Og så var han der når jeg fødte/hadde føst (jobber på føde/barsel) |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Vi jobber på samme sted.
|
|
|
|
#34 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Jepp, han har vært der mange ganger. Han har hjulpet til med snekring og ymse i årenes løp. Etter jeg kom tilbake fra perm har han og lillesøs vært innom noen ganger for å hente meg når jeg er ferdig på jobb.
|
|
|
#35 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Min mann er ofte innom. Spes om jeg er på jobb dagtid og han er i området. Jobber på bensinstasjon
|
|
|
|
#36 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Han er innom jobben min i ny og ne og kjenner de nærmeste kollegaene mine ganske godt.
|
|
|
#37 |
|
Audacious
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ja, han har vært innom noen ganger. For å hente noe for meg hvis jeg er syk, hjelpe meg å bære ting osv. Men nå jobber han på samme området, da.
|
|
|
#38 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?Ett par ganger. Som regel fordi jeg har hatt med sønnen vår på jobb pga sykdom/studiedag og mannen er kommet for å hente ham. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Har samboer/ektefelle vært på jobben din?På den ene jobben har han vært innom noen ganger. Har vært der med lille så jeg kan amme, han har levert mat til meg når jeg jobber ettermiddagen og han har vært der for å levere noe for meg når jeg ikke har hatt ork til å gjøre det selv. Den andre jobben min har han ikke vært innom og jeg kan ikke se at det kommer til å skje.
|
![]() |
|
|