Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-09, 15:13   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Invitasjon til Knertens årlige julaftenfest!

Sånn så du kan ta høyde for det, Knerten - katta mi digger ikke bikkjer. Det er mulig han velter ting når han rømmer. Ha en plan for dette er du søt.

Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:15   #2
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommer! Jeg tar med katten og regner med at du serverer julemåltid til den også.

aC, du holder bikkja i bånd, sant, ellers tror jeg at den blir ganske oppklort... :har bikkjehaterkatt:

Gammel 09-12-09, 15:24   #3
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg glemte å nevne at vi tar med foreldrene mine. Min mor er en mester til å synes andre er dårlige på alle måter, så du må regne med kommentarer om alt fra hårfrisyre, maten, vekt, barneoppdragelse og klesstil.

Så hyggelig med fler eldre! Vi kunne kanskje låst dem alle sammen inn i kjelleren?

Foreløpig er det notert pinnekjøtt og mye ekstra proteiner.
Trenger litt lengre innkjøpsliste enn dette altså!

Sist redigert av Knerten : 04-08-14 kl 14:26.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:25   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg tar med min familie, svigerfamilie, 3 hunder,2 som gneldrer verre enn verst, 3 fugler å en papegøye.
Mulig jeg ogsa tar med foreldrene til min svigerinne, bikkja deres som er like stor som en ponny, en katt og svigerinnes tanter og onkler.
Så da kommer jeg med rundt 23 stk,
vi vil ha ribbe, pinnekjøtt, laks og kylling. Forventer at du også lager noe god mat til alle dyra.

Sist redigert av Chablis : 09-12-09 kl 15:41.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:15   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette er noe jeg tydeligvis ikke fikk med meg i fjor. En liten oppdatering?

Jeg kan godt komme, og tar med meg:
- en knert som klatrer overalt
- en snuppe som vil gjøre det selv og ellers behandles som hun er voksen, bare at hun skal få lov til å være trassig som om hun var 2
- mann som lager den aller beste middagen, men som dessverre bruker 5-6 timer på det og som IKKE må forstyrres underveis.
- meg - som skravler mest av alle og er litt sløv med å passe på klatrende knert
- svigermor - men hun får noen andre snakke med for vi befinner oss ikke helt på samme planet

Gammel 09-12-09, 15:17   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan godt låne et par viltre hunder for anledningen, og deltar gjerne i kort kjolekonkurransen. Jeg regner med at du tilfredstiller hele familiens varierende ønsker for julemat? Glittermannen tar ribbe, Glitterbarnet hjemmelagede (noe annet skulle tatt seg ut!) pølser, og jeg vil helst ha en and. Det går vel lett som en plett tenker jeg?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:21   #7
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil gjerne komme! Jeg tar med to katter, tre barn og en mann og to besteforeldre.

Gammel 18-12-09, 18:37   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhh, jeg har gledet meg så lenge til å få pinnekjøtt på julaften. Det ordner du vel? Mannen foretrekker kalkun og sønnen ribbe.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:21   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha sushi.

Jack (the dog) synes det er riktig stas å løpe etter katter. Dette blir så koselig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:23   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer! Har med mann og barn som er husrene.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-09, 02:01   #11
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vi kommer vi og. Jeg,mann og ungene.Jeg med laktoseintoleranse og fruktoseintoleranse og turbo med fruktoseintoleranse,.
Vi tar med hesten og. Går vel greit det?

Ellers spiser vi alt uten om ribbe

Gammel 12-12-09, 17:40   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg deltok i fjor!
Og det var strålende.
Jeg kommer med mann og fire barn (mannen er et av dem). Guttungen vil ikke spise annet enn havregryn, tuppa vil ha pannekaker, mor er vegetar, og mannen spiser det han får.Kan evnt. dele rester med bikkja.
Pakker synes vi er så styrete å ta med, men vi tar gjerne imot.

Gammel 09-12-09, 15:24   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper dere har tenkt på konfesjonsnøytral pynt? Det er tross alt ikke alle som setter pris på stjerner og engler og julekrybber og sånt. Selv er jeg skeptisk til nisser og andre underjordiske, i alle fall hvis det skal være barn til stede. De er så lettpåvirkelige nå på vinteren.

Sett oss opp på både pinnekjøtt og lutefisk, du. Jeg er litt usikker, og vil gjerne vente med å velge til jeg har mulighet til å vurdere kvaliteten. Og så foretrekker jeg Gammel Oplandsk til lutefisk, men noe litt skarpere til pinnekjøttet - men det har du vel allerede tenkt på?

Gammel 09-12-09, 15:25   #14
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og så blir selvsagt svigerinnen og svogeren min med. De er veldig greie altså, det er bare at svogeren min kan ikke så mye norsk, så hvis du kan sørge for en tolk som kan simultanoversette alt som sies til engelsk, så blir alt så mye enklere.

Gammel 09-12-09, 15:25   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, Skilpadda har gode poenger.

Jeg nekter å gå med på at det synges julesanger, at det er noe tradisjonell julepynt, at kristendom blir nevnt, og engler og nisser generelt.

Gammel 09-12-09, 15:28   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette husker jeg jo faktisk. Takk for påminnelsen. Jeg smiler innvendig ved tanken.

Gammel 09-12-09, 15:32   #17
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sender sønnen min og kusinene hans, men kan dessverre ikke selv. Jeg tenker du synes det er koselig, å få litt kvalitetstid med barna. Men sønnen min tåler ikke katt og hund, så det må du ta hensyn til.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Selv er jeg skeptisk til nisser og andre underjordiske, i alle fall hvis det skal være barn til stede. De er så lettpåvirkelige nå på vinteren.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:32   #18
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jaa- lutefisk- hvordan kunne jeg glemme det- det vil jeg ha, men med HJEMMELAGET ertestuing. Ikke prøv deg med noe posetull altså Sprøstekt bacon bør følge med.
Vi kan stenge de eldre inn, så kan de få sloss i fred

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-09, 15:31   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Poenger. Skrev jeg poenger? :skingrestemme: Jeg mente poeng.

Gammel 09-12-09, 15:32   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Og jeg hiver meg gjerne på sushien, men husk å kjøpe inn glutenfri soyasaus. Forresten, lag all maten glutenfri, du, det er mye enklere enn å drive å holde styr på hva som er hva.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.