|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: JubalongJeg synes det er idiotisk og rotete. Skjønner ikke hva de vil med det. Guttungen ser på, men viser ikke noen særlig begeistring.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JubalongLillesøster elsker det! Jeg må innrømme at jeg ikke har sett det enda... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: JubalongJentene her ser ut til å synes det er ålreit, men jeg syns det blir slitsomt. Men synes ikke så mye om barna supershow heller jeg da.. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Viser tenner
|
Sv: JubalongNå er vel neppe jeg i målgruppen, men jeg liker det ikke. Jentene på 7 og 2,5 så på det i går, men lillesøster satt for det meste og lekte med en dukke. Vi er alle sammen glade for at Uhu har begynt på nytt, og ellers savner vi "Tromsø-barnetv" (Fia i filmhuset, Midt i planeten og Ugler i mosen).
|
|
|
#7 |
|
Borte
|
Sv: JubalongBarnas supershow er jo skikkelig kult. Koselig med barne-tv som er morsomt både for Vesla og oss voksne.
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: JubalongJubalong er ikke populært for noen her i huset, men nå er Stesnuppa 9 år, og ser ikke så mye på barnetv lenger da.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: JubalongIngen som liker jubalong her heller. |
|
|
|
#10 |
|
kamelkonsument
|
Sv: JubalongJeg har mest lyst til å sette fyr på den horrible Rebecca-dukken.
|
|
|
#11 |
|
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JubalongGutta her i huset liker både Barnas supershow og Jubalong.
|
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: JubalongStorebror her i huset skrur på pc'n og finner fram dataspillet sitt når barnetv ikke interesserer ham -
|
|
|
#17 |
|
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JubalongJeg klarer overhodet ikke å se på det, men det ser da ut til at gutta synes det er greit.
|
|
|
#18 |
|
Hertuginne
|
Sv: JubalongJubalong er ingen høydare her i huset. Poden synes det er forferdelig kjedelig, og vil mye heller leke enn å se på fjernsyn. Lillesøster fikk se bilen Brum i stedetfor.
|
|
|
#19 |
|
Leser
|
Sv: JubalongJeg lo utrolig godt av Jubalong på lørdagen. Jeg syntes det var utrolig vittig at ungene lurte moren på den måten. Og de presset faren for 50 spenn for en melkesjokolade var bare ...
|
|
|
#20 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: JubalongJubalong er ingen stor hit for Smurfen heller. Men Barnas Supershow liker han jo veldig godt, så det ser han gjerne på dvd eller på nrk`s nettsider. |
|
|
|
![]() |
|
|