|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Fjott
|
Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer
Nei altså det var du som kom med beskrivelsen, minus den kjerringa. Han er til og med testet ut i varmere strøk, og tåler varmen særdeles godt om man smører han skikkelig med jevne mellomrom og fyller på med vann.
|
|
|
#2 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerJeg drømmer om at en nydusjet, deilig mann, med peppermynteånde og mørke lokker tusler inn i stua, gjør ferdig alle de tre oppgavene som må være ferdig før jul og leverer dem, før han shiner hele huset, pynter og baker, så det lukter grønnsåpe, svibler, pepperkaker og kongerøkelse i hele huset. Deretter fyller han badekaret og gjør badet om til mitt private spa, før han masserer meg i søvn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerJeg drømmer om at mr right banker på. Senere reise vi kloden rundt. I seilbåt og bare nyter livet. |
|
|
|
#6 |
|
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmerMin dagdrøm er så banal som å få ting i orden her - få stabilitet i livet, få orden i huset - få alle tingene til eksen ut herfra, de står stablet hist og her og han har visst ingen som helst plan om fjerning av dem i nær fremtid.
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer
|
|
|
|