Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-09, 20:44   #1
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kjeder meg og vil høre deres dagdrømmer

Ja, i kveld kjeder jeg meg rett og slett, og er for tafatt til å finne på noe konstruktivt.
Tror jeg kan kalle det kosekjedsomhet. Jeg ser på film, surfer på nett, planlegger hva jeg burde kjøpe for de pengene jeg ikke har, hva jeg skal spise som jeg strengt tatt ikke burde spise og dagdrømmer om alt som er helt totalt utenkelig i kveld.

I min dagdrømverden har jeg vært innom masser av morro som kunne ha gjort kvelden min. Øverst på lista er at Mr Right banker på døra og tar meg med storm i skikkelig klisjé, romantisk, stormende forelskelse stil. Han er stupforelsket i meg og erklærer sin kjærlighet på en klumsete men selvsikker måte. Jeg blir selvfølgelig fullstendig betatt. Han har med seg en god rødvin (eller mest ideelt , jeg har en i skapet) og vi snakker i timesvis, før eller etter herlig, het sex.

Nå vil jeg høre hva som kunne gjort din kveld/uke/whatever, evt. hva som gjør din kveld flott akkurat nå. Alle mulige drømmer er lov, fantastiske, realistiske eller urealistiske.
Kan jeg få høre? Pretty please.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.