Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 09:55   #21
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Du får velge deg en kjent mann/dame som du skal leve resten av livet med

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Robbie Williams er jo på toppen av min laminerte liste, men han vil jeg ikke leve med altså.

Nei, jeg tror jeg velger n' Jonas Gahr Støre jeg. Han er en jeg kan like.

Dette var akkurat det jeg tenkte. Leve med Jonas Gahr Støre, og ha Robbie i boden til festlige anledninger.

Gammel 14-12-09, 09:57   #22
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, jeg tror jeg velger n' Jonas Gahr Støre jeg. Han er en jeg kan like.

Det var det første som slo meg. Eneste problemet er at han er litt kort, og jeg foretrekker høye menn.

Kanskje Obama? Han virker jo veldig jordnær til tross for at han er så mektig. Og han må jo være superinteressant å snakke med!

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:59   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Edward Cullen. Problemet er at han ikke finnes. :sutre:

Han vil jeg og ha!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 09:59   #24
Skvetten
Passiv

Standard

Selvsagt denne lekkerbiskenen. Depp, Johnny Depp.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:00   #25
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

HVis jeg skal velge en som finnes, så tror jeg nok at jeg kunne klart meg med han Johnny jeg og

Gammel 14-12-09, 10:05   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Det blir kjedelig for deg, Brenda. Han foretrekker jo menn.

Nei, er det sant? Det visste jeg ikke.

Gammel 14-12-09, 10:07   #27
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Hva heter gutta til Brenda og Skremmern?

Gammel 14-12-09, 10:09   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hva heter gutta til Brenda og Skremmern?

Skremmern: Dominic Purcell
Brenda: Wentworth Miller

Prison Break-gutta.

Gammel 14-12-09, 10:12   #29
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Kunne godt tatt han her! Og i den drømmen er han akkurat slik han synger så vakkert om. Så kunne han ha sunget meg i sen(g)k hver kveld.

Gammel 14-12-09, 10:21   #30
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det står mellom Jamie Oliver (god mat, fine vyer, smått hyperaktiv og utrolig sjarmerende):

og Tore Sagen (Jeg tror vi er helt like. Kanskje litt for like?):

Jeg merker at jeg tar dette skikkelig seriøst. Har veid alder og utseende opp mot det jeg vet om personlighet og privatliv og tenkt gjennom at det er for resten av livet det er snakk om.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:23   #31
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte ha en som var nysgjerrig, en som jeg kunne filosofere og få med på tur. Hvis jeg kunne skrudd tiden tilbake og fått han ned på min alder, kunne det vært Arne Næss sr. Tror det hadde blitt et artig liv.

Obama hadde også vært spennende!

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:25   #32
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker også Tore Sagen. Elsker å le, og tror han hadde fått meg til å le mye.

Men det er mange andre også. Problemet blir å velge.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:28   #33
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg liker også Tore Sagen. Elsker å le, og tror han hadde fått meg til å le mye.

Men det er mange andre også. Problemet blir å velge.

Du får velge en annen!

Gammel 14-12-09, 10:28   #34
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Hvis jeg kunne skrudd tiden tilbake og fått han ned på min alder, kunne det vært Arne Næss sr. Tror det hadde blitt et artig liv.

Jeg hadde ikke trengt å få ham ned på min egen alder, bare litt mer levende.

Han kunne jeg ha filosofert og sloss mye med.

Gammel 14-12-09, 10:29   #35
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Dere må ikke være så usannsynlige!

Gammel 14-12-09, 10:35   #36
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Dere må ikke være så usannsynlige!

Jeg leste "Dere må ikke være så usynlige!", og jeg tenkte at det var et fint generelt råd.

Gammel 14-12-09, 10:36   #37
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg leste "Dere må ikke være så usynlige!", og jeg tenkte at det var et fint generelt råd.

Ja, det var det jaggu! Skal ta det til meg. :går og sminker og fresher meg opp litt:

Gammel 14-12-09, 10:41   #38
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg hadde ikke trengt å få ham ned på min egen alder, bare litt mer levende.

Han kunne jeg ha filosofert og sloss mye med.

Levende hadde helt klart vært en fordel.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 10:43   #39
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har ombestemt meg. Jeg tror jeg tar denne istedet.

Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 11:16   #40
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Prison Break-gutta.

Ja!

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:49.