Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dyktig frisør i Drammen?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 10:52   #1
lilium3
Aktiv

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Asker
lilium3 er litt kul
Standard

Sv: Dyktig frisør i Drammen?

Ei som starter opp på Strømsø 1. desember, Mette - ANBEFALES!!! Makan til dyktig OG hyggelig frisør skal du lete lenge etter

Kan formidle info hvis du er interessert. Må bare finne salongnummer og sånt...

"Never run faster than your guardian angel can fly..."
lilium3 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-14, 18:40   #2
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lilium3, her.

Ei som starter opp på Strømsø 1. desember, Mette - ANBEFALES!!! Makan til dyktig OG hyggelig frisør skal du lete lenge etter

Kan formidle info hvis du er interessert. Må bare finne salongnummer og sånt...

Etter å ha brukt Haarcompaniet en stund, gikk frisøren min ut i permisjon. Så begynte jeg hos Mette på Strømsø og var kjempefornøyd!
Nå har hun flyttet til Slependen, og jeg har ikke tid til å flytte etter. (Mulig jeg bare må ta meg tid).

Anbefalinger nå da?

Gammel 27-02-14, 20:27   #3
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Liker godt Tango Gulskogen, Anniken.

Gammel 11-11-11, 19:16   #4
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ine, her.

hva koster sånn ca klipp av kort-kort damehår der?

650,-.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-11, 23:12   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I heiteste! 1800 for klipp og striper på Puro!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 10:25   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet meg frisør. Tango frisør på Gulskogen senteret. Ikke for ille pris og veldig flink til å stripe, hun jeg bruker.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-14, 00:45   #7
lillemy01
Erfaren

lillemy01 sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
lillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populærlillemy01 er populær
Standard

Jostein hos chi frisørene er en helt egen klasse for seg. Alle som er der faktisk aldri vert på ett så bra sted. Med så mye faglig kompetanse. Ja det er dyrt men virkelig vert det!

lillemy01 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.