|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De får ha med seg det de vil. Men ungene er utrolig bevisste og har med seg beskjedne mengder.
![]() |
![]() |
#22 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her er det ikke siste skoledag før på tirsdag. Hos har alle barna med en sort pålegg hver og lærerne stiller med brød og drikke. De dekker langbord og har felles julelunsj.
![]() |
#23 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Til kosetimen i dag fikk ungene her ha med valgfri drikke (vanligvis er det kun tillatt med vann, eller noe varmt på termos de dagene de er ute), og så skulle de ha med oppskåret frukt til felles fruktfat.
![]() |
#24 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?En liten brus og godteri for 15 kroner. Eldstejenta har med seg smågodt, nøye innveid allerede på tirsdag. I tillegg fikk hun ha skulderveske og støvletter, så hun var helt i skyene. Jeg syns ikke det gjør noen verdens ting med litt snop siste skoledag. Har gode minner selv!
![]() |
#25 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Hos oss kan de ha med en liten brus samt valgfritt gotteri for maks kr 20,-. Når jeg så den gira klassen når jeg leverte største tulla i dag, så misunner jeg ikke læreren å ha dem i klasserommet etter de har hatt kosetimen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?
Sånn er det her også, både på den skolen jeg jobber og der dattern min går.
![]() |
#27 |
Borte
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med litt godteri og kaker samt valgfritt drikke. Vesla tok med 5 sure gelegodterier, en liten plastboks med taffelsticks, to pepperkaker og iste.
![]() |
#28 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Det er fritt fram her (men kun idag altså). Storebror gledet seg til klassekammeratens hestegodteri (som består av eple og sukker).
![]() |
#30 |
Javel
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Siste skoledag før jul serverer FAU grøt i gymsalen for alle. Så her har de ikke med seg noenting.
![]() |
#31 |
tittel -en, titler
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med litt godteri og brus, ingen begrensning på kroner.
![]() |
#32 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?På skolen til ungene er det nissefest siste skoledag (som er tirsdag) og servering av nissegrøt og saft til hele skolen. De eneste som evt får godteri er de som finner mandlene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Her får de ha med seg hva de vil, har jeg intrykk av. Sende med henne cookies, brus og en minipose med potetgull.
![]() |
![]() |
#35 |
Ringskrømt
|
Enig, og sånn er det her også. De kunne ha med seg julebakst eller frukt (noe som alltid følger matboksen), så her ble det pepperkaker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Smugleser
|
Samme hos oss. Godteriet legges på felles fat.
![]() |
#38 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?Siste dag er på tirsdag. Her skal foreldrekontaktene (jeg
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Siste skoledag før jul - godteri?De fikk ha med seg potetgull eller oppskåret frukt. Jeg tror de setter det utover bordene slik at alle kan ta det de har lyst på. Snuppa hadde meg seg potetskruer og en liten appelsinjuice. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|