|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Julestrøme julaften eller 1. juledag | |||
Julaften |
![]() ![]() ![]() ![]() |
120 | 81,08% |
1. Juledag |
16 | 10,81% |
Gir ikke julestrømpe/dustepoll |
12 | 8,11% |
Deltakere: 148. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Jeg er vokst opp med at julestrømpa hang på senga mi, bugnende full av spennende ting, da jeg våkna julaften, så den tradisjonen har jeg ført videre til Storebror. Som regel ligger det noe i strømpa som kan beskjeftige ham de lange, grusomme timene mot pakkeåpning.
![]() |
#2 |
lykkelig
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Jeg er vant til at den kommer 1. juledag. Moren min er oppvokst i USA og har tatt med deg det derfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
superbruker
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Ungene og mannen får julestrømpe på julaftens morgen. Den unneholder ting som kan aktivisere de utover dagen. Jeg fikk også gave på morgenen idag. Snille gode mellomstepropellen har lagd en nydelig skilpadde til meg.
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Jeg vokste opp med julestrømpe 1. juledag, men det er en tradisjon jeg ikke i det hele tatt ser poenget med. Hva skal ungene med mer godteri, flere leker eller blader dagen etter julaften, liksom? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Første juledag selvfølgelig, nissen er jo ikke ute og flyr natt til julaften
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Julaften. Jeg har aldri hørt om julestrømpe 1. juledag hos folk som åpner gavene julaften. Hva er poenget med det; den kan da ikke "konkurrere" med gavene, vel? Jeg husker selv den sitrende spenningen da jeg fant strømpen julaftens morgen som barn; den var liksom en tjuvstart på pakkeåpningen senere på dagen.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Jeg er oppvokst med strømpe 1.juledag og antar at dette var mine foreldres forsøk på å få sove litt lenger på. Mine barn får på julaften.
![]() |
#11 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Julaften morgen, de henger på senga da de våkner om morran.
![]() |
#13 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Jeg er vant med julestrømpe 1. juledag, siden min mormor var amerikansk. Jeg syns det var superkoselig å våkne til dette dagen etter dagen, så det har jeg videreført til mine unger (og mann).
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Julaften. |
![]() |
![]() |
#16 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Dustepåll!
![]() |
#19 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Julaftens morgen.
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinnoff: Julestrømpe - julaften eller 1. juledag?Vi henger opp strømpene i morgen kveld, også kommer nissen natt til julaften og fyller i dem.
![]() |
|
|