|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?For mye.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 22-12-09 kl 15:07. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Sikkert rundt 12000, muligens mer, uff. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg tok en kjapp regning på det. Tror vi ligger på 7-8000. Det var mindre enn fryktet, men ungene får ingen store gaver i år, da vi skal flytte til våren. Typisk hadde vi tenkt å kjøpe ny seng og et TV-spill, men alt dette er utsatt til vi har flyttet.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg lukker øynene og unngår å telle... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?
Jeg er veldig enig med Safran. Julen handler ikke om å bruke masse penger uansett om man har råd til det eller ikke. |
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Noen har store familier, det drar opp summen. Jeg er enig i at det ikke handler om gaver, men det er utrolig morsomt å gi bort noe en vet vil bli satt pris på også. Jeg lar heller være å kjøpe noe enn å kjøpe noe ræl.
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
Å? Hva skal man bruke pengene på i stedet, da? Jeg synes det er greit å bruke penger på folk man er glad i. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Seriøst? Det er så mye at vi egentlig burde hatt en egen tråd for det. Det finnes mange flere grunner til å la være å bruke 15.000 på gaver enn det finnes for å gjøre det. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Tja, hvor skal jeg begynne? Skremmern, du skjønner meget vel hva jeg mener. Du er ganske skarp.
|
|
|
#10 |
|
Fartsfantom
|
Enig! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jah.
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Jeg har ikke regnet på det, men det blir noen tusen. Ikke fordi gavene er spesielt råflotte, men fordi mannen og jeg har bestemt oss for å kjøpe en skikkelig ting til oss i gave til hverandre.
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Og den traff: Jeg fikk melding i går kveld og hun elsket dem.
|
|
|
|
#14 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?5-6000 vil jeg tro, inkl gaver mellom mannen og meg og til ungene.
|
|
|
|
#16 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?:sjekker jul.xls:
|
|
|
#17 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Vi har brukt ca. 5000 kr totalt på julegaver. De to minste ungene får vognposer av oss (som snille, søte LilleLeo har sydd! Sist redigert av Lorien : 22-12-09 kl 16:07. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Har brukt rundt 10000 + gave til mannen. Kjøper veldig mange gaver, mannen har stor, nær familie og vi kjøper relativt dyre gaver til noen små venner som av ulike grunner ikke får gaver av særlig mange andre enn oss. Jeg synes det er veldig hyggelig å kjøpe julegaver, og ville aldri brukt mer enn jeg føler jeg har råd til. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Har ikke regnet på det, men vil anslå rundt 4-5000. Vi har en del familie og gir til noen venner og barna deres, men prisnivået er ganske lavt på de enkelte gavene. Vi har heller ikke kjøpt til hverandre, men satt av penger til ny oppvaskmaskin |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hvor mye bruker dere på julegaver?Alt for mye...
|
![]() |
|
|