Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Lille julaften, det er lille julaften!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-09, 13:49   #21
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Lille julaften, det er lille julaften!

Her måtte mannen ta over juleforbredelsene våre i går, da jeg fikk "pyntet" litt på prolapsen min og ligger på sofan å spiser smertestillende....
Huset er rent og ryddig, treet er pyntet, røde og hvite lys og duker preger huset sammen med litt nisser

Storebror og jeg har sett Polar Ekspressen kl 9 i dag tidlig, og nå er det bare koos resten av dagen for vår del, men mannen må handle da.. Jeg skulle jo gjøre det selv i dag sammen med barna, men nå ligger jeg jo bare her, og da blir det mannens oppgave, men han trår til med glede..

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 14:09   #22
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er på bedringens vei etter at sambo, F og jeg har hatt omgangssyken i natt. Nå har jeg fått ryddet litt og min bestevenninne har vært innom med julegave, hjemmelaget drops og en vakker blomsteroppsats til meg
Sambo er en tur på jobb og når han kommer hjem må jeg en tur i sentrum for å få hjem det siste av mat og gaver. Så blir det grøt hos svigers om formen holder seg bra.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 17:54   #23
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er lille julaften -en dag jeg hadde sett frem til. 5 dager fri fra jobb og mengder med familehygge. Jeg har innbilt meg fra midten av november at vi skulle kose oss max, men en kan ta uhyggelig feil noen ganger.

Men uansett:

God Jul til alle dere FP`ere.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 17:58   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på jobb,nå har jeg kjøpt innsiste gavene til mannen, huset skal vaskes nede og så er vi ferdig. Eller må hente en pakke på posten da.

God jul alle sammen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:36.