|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lille julaften, det er lille julaften!Her måtte mannen ta over juleforbredelsene våre i går, da jeg fikk "pyntet" litt på prolapsen min og ligger på sofan å spiser smertestillende....
|
|
|
#22 |
|
I endring
|
Sv: Lille julaften, det er lille julaften!Jeg er på bedringens vei etter at sambo, F og jeg har hatt omgangssyken i natt. Nå har jeg fått ryddet litt og min bestevenninne har vært innom med julegave, hjemmelaget drops og en vakker blomsteroppsats til meg
|
|
|
#23 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lille julaften, det er lille julaften!Ja, det er lille julaften -en dag jeg hadde sett frem til. 5 dager fri fra jobb og mengder med familehygge. Jeg har innbilt meg fra midten av november at vi skulle kose oss max, men en kan ta uhyggelig feil noen ganger. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Drømmer
|
Sv: Lille julaften, det er lille julaften!Jeg har vært på jobb,nå har jeg kjøpt innsiste gavene til mannen, huset skal vaskes nede og så er vi ferdig. Eller må hente en pakke på posten da. |
|
|
|
![]() |
|
|