|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Når det gjelder ungene bytter jeg sjelden. kun hvis det er noe de har fra før, eller at det er for små klær. For store klær vokser de i så de byttes ikke.
|
|
|
|
#2 |
|
Viser tenner
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Lillesøster skal bytte en lydbok som hun hadde fra før, og jeg må bytte slalomskoene som var en str. for liten. Vi bytter dersom vi har noe fra før/får dobbelt og dersom det er for stort/lite.
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Men hvis dere får pyntegreier dere ikke liker. Setter dere det likevel frem? Eller digre greier av kjøkkenutstyr som dere ikke har plass til??
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?
Det er en hypotetisk problemstilling for oss, siden vi generelt ikke får sånne ting, men pynt hadde jeg nok ikke byttet (men tatt med til hytta
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg har aldri byttet en gave i hele mitt liv.
Vil nok ikke sette det frem, har ikke nips og annen pynt fordi det samler støv. Alle som kunne tenkes å gi meg noe vet det og vet at de da gir noe som havner i en eske i et skap. |
|
|
|
#6 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter bare om vi får noen klær som er for små eller noe vi har fra før. I år blir det ingen bytting.
|
|
|
#7 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Nei det er sjelden. Kunne tenkt meg å bytte en bukse lillebror fikk, men tviler på at jeg gidder å stresse med det.. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter ikke bare for å bytte, men i år skal jeg bytte en hettegenser i str 12 år som min lille tiåring regelrett svømmer i. Genseren er fin, så vi bytter den i 10 år slik at den kan brukes.
|
|
|
#9 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter stort sett bare om ting ikke passer, eller vi har fått flere eksemplarer.
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Det er svært sjelden vi bytter noe. I år skal vi bytte noe LilleVenn fikk to like av. Klær som ikke passer må det vel være bedre blir byttet enn aldri brukt? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Selvsagt! Jeg bytter alltid klær som ikke passer, eller som kræsjer fullstendig med vår smak slik at det aldri ville blitt brukt. Ser ikke noe galt i det.
|
|
|
#12 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg bytter dersom det er noe jeg vet ikke blir brukt, og det koster mye penger. Noen ganger sier jeg ifra til den jeg har fått gaven fra, andre ganger ikke.
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Åh herregud!? Denne personen hadde aldri fått gave mer av meg, hvertfall. Jeg hadde sagt rett ut hva jeg mente, det går fader ikke an å oppføre seg sånn?? Det å bytte pleddet er jo selvsagt HELT greit, men dette var så langt over streken at jeg har ikke ord, jeg er helt sjokkert?
|
|
|
#14 |
|
Curlingkone
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi har aldri byttet noe særlig av det vi har fått. Kun om det er noe som er for lite eller for stort av klær og sånn, eller om vi får dobbelt opp av noe.
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Jeg bytter gaver om gutta får noe de har fra før, eller om Lillemann får noe fra en velmenende tante, som i alle år kjøper klær som er altfor store for ham og stive og vonde, ikke noe å ha på en kropp som er avhengig av mykhet rundt seg
|
|
|
#17 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter bare ting vi har fra för. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter kun ting i feil str, eller noe vi har fra før eller får flere like av til jul. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bedriver dere utstrakt bytting av julegaver?Vi bytter veldig lite. Hvis vi bytter er det fordi gutta feks har fått noe de har fra før. Eldstemann fikk feks to like spill til DS, det ser jeg ikke helt vitsen med. I tillegg fikk minsten en greie som vi ikke skjønner helt, noe man må koble til TVn, den skal vi bytte. Vi har bare en TV i huset og den greia hans kan ikke ta opp TV. |
|
|
|
![]() |
|
|