|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Spinner videre på dette med bytting av gaver ...Jeg tenker vel at mottakeren selv bestemmer over det den har fått enten det er sånn eller slik. Desom jeg har kjøpt på salg, vel da sliter mottakeren men da er det vel bare å re-gifte da. |
![]() |
![]() |
#22 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinner videre på dette med bytting av gaver ...Jeg synes det er helt greit at noen bytter gaver de har fått fra meg. Broren min misliker sterkt at gaver han gir blir byttet, derfor bytter jeg svært sjelden ting jeg får fra ham (med mindre jeg har saken allerede og det ikke er noe man trenger to av).
![]() |
![]() |
#23 |
Originala
|
![]() Sv: Spinner videre på dette med bytting av gaver ...Når jeg kjøper gaver, så HÅPER jeg jo selvsagt at de ønsker eller trenger det jeg kjøper, så jeg merker meg at gaven ikke matchet helt. Det betyr ikke at jeg blir trist eller sur eller skuffet, men jeg tenker vel at det var synd at det ikke kaffet helt. Hvis dere forstår hva jeg mener? Samtidig så er jeg glad for at folk bytter gaven framfor at den bare blir liggende, det er klart! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinner videre på dette med bytting av gaver ...Nei har ikke noe problemer med det, men vi snakker ikke om det. Vi feirer jo som regel jul hos oss selv uten noe besøk, så hva vi eller andre gjør med pakkene det vet ingen. Noe blir også gitt til Fretex. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|