|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?* Fortsette å trene |
|
|
|
|
|
#3 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?- Bli flinkere til å leke med ungene; som i å gå mer ut osv.
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?€ Holde vekten (har gått ned 20 kilo i år) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?* Gå ned i vekt (langsiktig mål er ned 25 kg, første delmål er ned 10 kg) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Få et ryddig og systematisert hjem |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Jeg likte både Sitron og Skvetten sine ... Sitron sine kan jeg klare!
|
|
|
#11 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Ingen nyttårsforsetter. I fjor var det at jeg skulle bli enda flinkere til å vise familien min og mannen min hvor mye jeg setter pris på dem, gjøre hyggelige ting for dem og ta mer enn min del av ting. Med unntak av et par lyspunkter har 2009 vært et drittår der jeg har trengt menneskene mine mer enn noen gang før, så det forsettet gikk det heller dårlig med. Planen for 2010: Ingen forsetter. Ingen forventninger jeg ikke klarer å leve opp til. Akseptere at noen ganger er godt nok tilstrekkelig, selv om man skulle ønske man fikk til mer. Kanskje det er et slags nyttårsforsett i seg selv. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?* Få et sunnere kosthold, og dermed ta vare på kropp og helse.
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Skal begynne å trene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?I fjor adopterte jeg Miss Norways forsett om å drikke mer champagne, og det har jeg klart.
|
|
|
|
#15 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Jeg skal spare penger. (Som innebærer mindre champagne. Sist redigert av Pepper Lemon : 27-12-09 kl 18:51. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Jeg hadde ikke en gang tenkt tanken om forsetter før jeg så denne tråden, enda det sikkert er flere ting å ta tak i |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?Fortsette å trene som jeg har gjort i nesten hele 2009, og så skal jeg mer ned i vekt. Jeg starter på lavkarbo/ketolyse i morgen og så ser jeg hvordan det går i kombinasjone med ganske mye trening. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?I år skal jeg fortsette med å være feit, la vær å trene, spise sjokolade, være gretten når det passer meg, sløse vekk alt jeg har til overs og i det hele tatt ha det jævlig bra.
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?
Det høres egentlig veldig behagelig ut. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Hva er dine nyttårsforsett?
Der frister, men jeg har gjort dette noen år nå, og er litt lei.
|
![]() |
|
|