Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Ullmamelukker, ulltruse e.l.

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 16:36   #21
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ullmamelukker, ulltruse e.l.

Gikk en times tur i nesten 20 minus i dag, og var fortsatt kald på rompa, men mindre kald på lårene. Hadde de Janus/Iris-boxerne, Ulvanglongs og vinterbuksa på.

Sy inn ekstra ull i rompa på longsen, kanskje?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 18:14   #22
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Lengre jakke?

Gammel 30-12-09, 18:17   #23
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Eller mindre rompe?

Eneste som fungerer omtrent i denne kulda, er ullundertøy, strikkegenser og mikrofleecebukse under varmedress, men det blir liksom litt voldsomt å gå en times tur i det..

Gammel 30-12-09, 18:19   #24
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med å strikke "hals" for rompa?

(Men helt seriøst, det hadde sikkert blitt bra!)

Gammel 30-12-09, 18:28   #25
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Hehe, det hadde sikkert fungert.

Jeg kan liksom ikke gå glipp av gåturene mine fremover bare fordi det er kaldt. Men, skal se om jeg får tak i et varmt plagg til å træ over baken, så må det da omsider hjelpe på.

Kuldekrem på rompa? Hm.

Slik så jeg nemlig ut etter turen min i dag:

Gammel 30-12-09, 20:11   #26
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Har selv en fra Aclima, den er god og varm. Men nå er den for stor i forhold til da jeg kjøpte den, så har ikke brukt den på ei god stund.

Tror jeg skal prøve å bestille en slik. Hvordan er de i størrelsen?

Gammel 30-12-09, 20:48   #27
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en kjempegod ullmammelukk fra Peters Angora, kjøpt på Medicus Plesner, men du får den sikkert flere steder. Den er jeg kjempeglad i. Har også en mega ulltruse fra Triumf, men den varemer bare rumpe.

Gammel 30-12-09, 21:30   #28
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde en longs i ullfrotte, som jeg klippet av rett under knærne. Varmer godt over rompe og lår, brukes utenpå en ullstillongs nå om dagen.

Nå har jeg ikke sett på den fra Aclima, men jeg vet de har veldig gode produkter i ullfrotte, jeg har bl.a en bh i derfra. Utrolig god på. Så om du får tak i en mamelukk i ullfrotte derfra, er den sikkert veldig bra. Dyr tror jeg, men sikkert verdt det.

Gammel 30-12-09, 23:33   #29
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Tror jeg skal prøve å bestille en slik. Hvordan er de i størrelsen?

Tror de er litt store. XL tilsvarer ca 46

Gammel 31-12-09, 00:08   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad i mine korte ull-/silkemamelukker fra Calida. Dette er det eneste ullplagget jeg har vært borti som faktisk ikke klør på min latterlig sensitive hud.

Gammel 01-01-10, 22:22   #31
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte en på Cubus for to dager siden. Den var helt kurant i passformen og varmet meg i 1,5 time i 15 minus i går, med bare en slik stygg kjeledress-sak over så den funket for meg hvertfall. Også hadde jeg ullstrømper av typen "over-knee" (i min høyde les: helt-opp-til-rattatta) fra Pierre Robert. Sexy!

Gammel 13-01-10, 17:33   #32
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Kjøpte disse fra Aclima, og de er de beste så langt. Har ikke prøvd all verden altså, men de er varmere enn de fra Janus/Iris hvertfall.

Men, jeg fryser nå litt etter en time ute i 15 til 20 minus, tross disse, Ulvang Comfort Longs og forèt ytterbukse.

Kanskje det finnes fòrede vinterbukser med innesydd pute i baken, ala Reimatec-dressene til de minste?

Gammel 13-01-10, 17:37   #33
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Jeg er fornøyd med ullundertøy fra Nøstebarn.

Gammel 13-01-10, 17:59   #34
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har både stilliongs og mamelukk fra trico. Disse er betydelig tykkere enn f.eks. nøstebarn sitt, og jeg tyr alltid til dette når det er skikkelig kaldt ute. (Jeg ser at de har noe trøbbel med nettbutikken akkurat nå.)

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 18:52   #35
Kate

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Kari Traa har knallgode!

Gammel 13-01-10, 21:08   #36
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg fant noen ullboksere på Cubus i dag til 179, tror noen nevnte dem lenger oppe i tråden. Klarte omsider å finne svarte i str M, det hadde de ikke sist jeg prøvde.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:27.