|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevisstheten
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenJeg drømte at jeg skulle passe sønnen til Skilpadda engang. Også hadde de fått seg hvit og rosa hund som jeg synes var så kårni. Også var jeg livredd for at hun skulle skjønne at jeg syntes bikkja deres var rar og si sånn til meg: |
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Jeg levde lenge i den villfarelse at Skilpadda var så hyggelig mot meg (og andre) i alle tråder. Nå vet jeg bedre, ja.... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du en frykt for å ikke være bra nok? Er anderledes?
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenI natt drømte jeg at sønnen min hadde fått kreft, og vi hadde fått beskjed om at det ikke var noe mer å gjøre, så de hadde avsluttet behandlingen. Han skulle feire bursdag og ville ha "Hoppeslott"bursdag noe han fikk. Men så hadde han så mye smerter at han ikke klarte å leke med de andre, og jeg spurte om han ville ha mer smertestillende. Det ville han ikke, han ville heller sitte i bilen og hvile sammen med meg. Så der satt vi, og jeg holdt rundt han og kjempet mot gråten.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenJeg drømte at jeg gikk rudnt og serverte i et bryllup. Bare det at jeg sølte på alle gjestene og måtte vaske klærne deres etterpå. |
|
|
|
#8 |
|
Evig optimist
![]() ![]() |
Synes det stemme godt med nicket
|
|
|
#10 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenJeg har drømt om vampyrer, og at jeg prøvde å få Sylar snill.
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenJeg vet ikke hvem/hva gygrid, eller gygridstemme er for noe... |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Han heter selvsagt Hagrid.
|
|
|
#14 |
|
Halloen!
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenHar googlet nå. Burde skjønt det: Harry Potter, ja? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#17 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenJeg drømte i natt at lillejenta mi hadde falt ut av et åpent vindu slik at livet hennes var over og jeg hadde mistet henne. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Absolut ateist
|
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenDet er jo det viktigste tingene som teller, Skremmern.
|
|
|
#20 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: De sier at drømmer er en del av underbevissthetenAv det jeg leste av drømmen så tenker jeg at du i 2010 skal få det bedre på ett vis, med forandringer og nye ting.
|
![]() |
|
|