|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Jeg har parabol. Har HD tuner fra Canal Digital, den som jeg kan ta opptak på. Fornøyd med bilde og alt det der. Eneste minus er støyen. Oppstarten er verst.
![]() |
#2 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?
Støyen er skrekkelig! Nå har vi kabel og ikke parabol, men den PVR-boksen kan hvem som helst få billig av meg. I tillegg til jevn helikopterlyd mens den er i bruk har den begynt å bråke når man skal skru den av, og så skrur den seg plutselig på og bråker helt på egen hånd ... Vi har klagd på den, men det skal visst være sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Ja, jeg har også fått høre at de skal være sånn. Nytter ikke å klage har jeg skjønt. Dyr var den også.
![]() |
#4 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har Get og er veldig fornøyd - merkelig hvor fort man blir avhengig av alle funksjonene.
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?
Foreldrene mine har den, og selv om den ikke akkurat er stille den heller bråker den en god del mindre, men brukervennligheten er så som så. Menyer som henger osv, det sliter vi med også. Akkurat det ble ørlite bedre etter siste programvareoppdatering, men jeg synes fortsatt Canal Digital sitt tilbud er rimelig håpløst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har parabol og Canal Digital. En vanlig boks og en pvr (dgstation) vi har kjøpt billig og brukt fra en kompis. Digger pause-knappen, men ellers syns vi det er mye som ikke er særlig bra på pvr-boksen. Henger seg blant annet opp ofte. Så da napper vi ut ledninga og bruker den vanlige boksen.
![]() |
![]() |
#7 |
Retromum
|
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har parabol og PVR dekoder fra Viasat. I lengre tid har det vært problematisk å se opptak da dekoderen ikke klarer å spille av/lese opptakene (avspilling stopper, dekoderen slår seg av og på).
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2009
![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Ingen. Har ikke TV. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Viasat. Jeg ser nesten aldri på tv, så har ikke helt oversikten over kanaler. Mannen savner Discovery.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har Altibox :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?Vi har parabol fra Viasat, og når alt fungerer som det skal så er det helt ok. Skulle det være noe galt så blir ting langt verre, for kundeservicen til Viasat er bortimot ikkeeksisterende, og suger hoppetau. Det er bare bindingstiden vår som holder oss til Viasat, men når den er over så bærer det rett til Canal Digital. Det dummeste vi noen gang har gjort var å bytte vekk fra de.
![]() |
![]() |
|
|