Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 12:03   #1
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken tv-kanal-leverandør har dere?

Jeg har parabol. Har HD tuner fra Canal Digital, den som jeg kan ta opptak på. Fornøyd med bilde og alt det der. Eneste minus er støyen. Oppstarten er verst.

Jeg har Entertainpakken. Har derfor litt for mange kanaler. Jeg betaler vel rundt 400 kr hver mnd.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 12:26   #2
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg har parabol. Har HD tuner fra Canal Digital, den som jeg kan ta opptak på. Fornøyd med bilde og alt det der. Eneste minus er støyen. Oppstarten er verst.

Støyen er skrekkelig! Nå har vi kabel og ikke parabol, men den PVR-boksen kan hvem som helst få billig av meg. I tillegg til jevn helikopterlyd mens den er i bruk har den begynt å bråke når man skal skru den av, og så skrur den seg plutselig på og bråker helt på egen hånd ... Vi har klagd på den, men det skal visst være sånn. Fordelen er jo at jeg nesten ikke orker se på tv lenger.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 17:30   #3
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg har også fått høre at de skal være sånn. Nytter ikke å klage har jeg skjønt. Dyr var den også.

Foreløpig finnes det jo ikke noe ok alternativ heller. De leverer jo bare en type hos Canal Digital. Vet ikke om den uten opptaksmulighet er bedre.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 17:34   #4
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har Get og er veldig fornøyd - merkelig hvor fort man blir avhengig av alle funksjonene.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 17:55   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 37
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Vet ikke om den uten opptaksmulighet er bedre.

Foreldrene mine har den, og selv om den ikke akkurat er stille den heller bråker den en god del mindre, men brukervennligheten er så som så. Menyer som henger osv, det sliter vi med også. Akkurat det ble ørlite bedre etter siste programvareoppdatering, men jeg synes fortsatt Canal Digital sitt tilbud er rimelig håpløst.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 18:13   #6
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Vi har parabol og Canal Digital. En vanlig boks og en pvr (dgstation) vi har kjøpt billig og brukt fra en kompis. Digger pause-knappen, men ellers syns vi det er mye som ikke er særlig bra på pvr-boksen. Henger seg blant annet opp ofte. Så da napper vi ut ledninga og bruker den vanlige boksen.

Blir forhåpentlig ny tv (flat og hd) snart, og da ny boks-og-alt-sammen.

Gammel 08-01-10, 13:11   #7
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har parabol og PVR dekoder fra Viasat. I lengre tid har det vært problematisk å se opptak da dekoderen ikke klarer å spille av/lese opptakene (avspilling stopper, dekoderen slår seg av og på).
Etter gjentatte samtaler med viasats kundeservice ser det nå ut til at de endelig kan innrømme at det muligens er en harddiskfeil hvor harddisk må byttes ut med ny. Tidligere fikk jeg bare høre at jeg skulle formatere harddisken, det hjalp for en kort stund, men nå hjelper ikke dette heller lenger. Men x antall formateringer vil jo uansett ikke hjelpe på en harddisk som er kaputt...jeg blir helt oppgitt av slik elendig kundeservice.
Dessverre er garantien på dekoderen utgått men jeg kan enda reklamere. Men sannsynligheten er vel stor for at jeg må ta kostnadene med ny harddisk selv.

Gammel 10-01-10, 13:11   #8
thnp
Aktiv

Medlem siden: Mar 2009
thnp er litt kul
Standard

Ingen. Har ikke TV.

*Befridd*

thnp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-10, 23:41   #9
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Viasat. Jeg ser nesten aldri på tv, så har ikke helt oversikten over kanaler. Mannen savner Discovery.

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:14   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant du ut av det sjugger?

Gammel 15-01-10, 21:33   #11
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Vi har Altibox :-)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:49   #12
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi har parabol fra Viasat, og når alt fungerer som det skal så er det helt ok. Skulle det være noe galt så blir ting langt verre, for kundeservicen til Viasat er bortimot ikkeeksisterende, og suger hoppetau. Det er bare bindingstiden vår som holder oss til Viasat, men når den er over så bærer det rett til Canal Digital. Det dummeste vi noen gang har gjort var å bytte vekk fra de.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:37.