Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Super Mario er farlig

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-10, 22:37   #21
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Super Mario er farlig

Jeg oppdaget nettopp i sted en sprekk i lukke-greien. HP påstår den var der, men jeg har ikke sett den før, og den er definitivt blitt verre.

(Ja, og så måtte jeg jo innom for å titte på meg selv i den nye boblejakken. )

Gammel 04-01-10, 22:45   #22
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

DM:
Det er godt jeg ikke er alene om å spille Mariospill.

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Hadde du ikke bilsikringen i orden? Godkjent bilsete med tilhørende belter, polstret hjelm og albuebeskyttelse? Vi er litt av et syn her vi sitter på rad og rekke i stuen.

Hvis dere sitter på rad og rekke kan dere leke at dere kjører buss klasse 1, altså bybuss. Da trenger dere ikke belter. :åpplyser:

Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-10, 22:47   #23
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gammel 04-01-10, 23:33   #24
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man skal være obs på hengende lamper når man spiller tennis på Wii Sport. Har jeg hørt.

Gammel 04-01-10, 23:37   #25
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har lært på den harde måten at den der stroppen på Wii-remoten har en funksjon. En VIKTIG funksjon.

Gammel 05-01-10, 07:55   #26
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Jeg har lært på den harde måten at den der stroppen på Wii-remoten har en funksjon. En VIKTIG funksjon.

Jeg har enda ikke helt forstått at det faktisk går an å slippe den ut av hendene.

Gammel 05-01-10, 08:08   #27
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

(Kilde: youtube.com)

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 08:37   #28
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Mario innkjøpt her og. Ingen uhell enda!

Gammel 05-01-10, 08:42   #29
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte Wii rett før jul. Og det er fort å bli avhengig av Mario. Føler meg veldig barnslig som spiller, men...

Foreløpig ingen uhell her heller.

Men ene sønnen min knuste skjermen for et halvt år siden, på min dyre 50". Det var jo ikke med vilje. Hadde heldigvis forsikring og fikk ny tv.

Jeg har også sett at mange med DS spiller med hele spillet til tider. Litt artig å se på. Men med håndkontrollene til Wii så skal man på enkelte spill riste og veive. Så da er det best å sitte et stykke unna tv-en.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 09:11   #30
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

DM:

Det er en veldig god grunn for at jeg nesten ikke tør å ta i en DS med Mario-spill i: Man kan spille på seg tommelkrampe og senebetennelse. Har jeg hørt.

Gammel 05-01-10, 16:15   #31
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har enda ikke helt forstått at det faktisk går an å slippe den ut av hendene.

Hvis du er veldig engasjert, så.

Gammel 05-01-10, 16:48   #32
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Dere Ds folk (Super Mario). Hvor er den siste stjernemynten på siste slottet i verden 1? Jeg finner den ikke!!

Gammel 05-01-10, 16:58   #33
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opp en sånn der greie. Om jeg husker riktig.
Opp et tau og inn i et rør.

Gammel 05-01-10, 17:10   #34
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nei, ikke på den banen vel?

Gammel 05-01-10, 17:11   #35
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Standard

Klatrer du ikke opp en bønnestengel som du dytter ut av en usynlig boks da?

Gammel 05-01-10, 18:31   #36
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Man tror nemlig det nytter å peive i luften med DS`en når man plages, skal hoppe etc. Har jeg hørt.

Med god, gammeldags joypad til SuperNintendo også. Jeg var isst et syn for guder i min tid.

Gammel 05-01-10, 19:28   #37
Kate

Kate sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jaaaa!!!! Etter nærmere sjekk hadde du jammen rett! Når man hopper høyt på snora ser man røret!! Og der var mynten.

Jeg burde seriøst lese en bok i stedet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:31.