|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitløk
Signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: HvitløkJeg er nok i den siste kategorien. Bruker ofte hvitløk i mat. Jeg plages ikke av at andre folk lukter hvitløk heller. Røyk eller kroppslukt/dårlig ånde er mye verre.
![]() |
#23 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: HvitløkFersk hvitløk har jeg alltid i hus. Og jeg tenker ikke på mine medmennesker når jeg inntar det. Verken jeg eller noen andre i familien har fått kommentarer på det, men det er jo mulig vi omgås for høflige folk.
![]() |
![]() |
#24 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: HvitløkBruker hvitløk der det passer. Har god personlig hygiene, så jeg tenker ikke på lukten.
![]() |
#25 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: HvitløkHar aldri vært hverken redd for eller hekta på hvitløk (puttet det i grøt eller sjokoladekake).
![]() |
#26 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nord
![]() |
![]() Sv: HvitløkBruker endel hvitløk i matlaging, synes det er velsmakene. har hørt at det og tygge persilleblad tar en del av lukten? Noen som har erfaringer? Jeg sjeneres ikke nevneverdig av andre som lukter hvitløk |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HvitløkVi hører også hjemme i den siste kategorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Yes, we can!!
|
De eneste gangene jeg har oppfattet hvirløkslukt som plagsomt har vært når det har blitt svettet ut.
![]() |
#31 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: HvitløkAldri hvitløk her i huset. Pga erfaringer.
![]() |
#32 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HvitløkMasse hvitløk, andre får slite om det plager de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: HvitløkHvitløk er en fast ingrediens i matlagingen hos oss, og det har denne vært i mange år!
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: HvitløkHvitløk brukes ofte her i huset. Det lukter ikke nevneverdig av noen av oss vil jeg tro, for da hadde vi vel hørt det for flere år siden. Hvitløksånde hos folk har jeg ikke problemer med i det hele tatt, for man vet jo at det er hvitløk - det er liksom ingen tvil. Da synes jeg det er langt verre med de som stinker udefinerbar dårlig kaffe-røyk-ikke pusset tenner-ånde.... æsj! DET er fælt det!
![]() |
#35 |
Kontrollfrik
Å ja, sånn ja... Joda, skjønner. Jeg reagerer ikke nevneverdig på hvitløk, og spesielt ikke på ånden. Selv bruker jeg ganske mye hvitløk noen ganger, og det hender jeg tenker på den stakkars tannlegen jeg skal til dagen etter og sånn, men jeg er i grunnen enig i det faren min sier: Det er en menneskerett å spise hvitløk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Borte
|
![]() Sv: HvitløkJeg tror det er slik at hvitløkslukten kommer ut av porer i kroppen selv om man ikke direkte svetter. Har man spist mye, så vet jeg at enkelte garantert lukter selv om de har en god personlig hygiene. Dessuten så lukter det fra munnen også.
![]() |
#38 |
Kontrollfrik
Det er sant. Noen ganger kan jeg kjenne hvitløklukt fra håndkleet etter jeg har dusjet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HvitløkMå ha det, bare må ha det!
![]() |
#40 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HvitløkJeg er ikke særlig tilhenger av hvitløk men kysser kjære selv om han har spist det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|