|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?For en tåpelig tråd. Jeg tror ikke jeg har gått hverken ned eller opp, buksene kjennes like ut.
![]() |
#22 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?
Hvorfor gidde å bruke energi på å svare i den tåpelige tråden da
![]() |
#24 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Jeg har ikke veid meg og har ingen planer om å veie meg heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?
Antageligvis for å ytre sin mening om at den oppfattes som tåpelig? Jeg syns også spørsmålet i hovedinnlegget er tåpelig.
![]() |
#27 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Buksene mine er også prikk like. Jeg vil for øvrig anbefale kjoler. Mer behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Jeg synes det er helt greit å komme inn i en tråd og fortelle at man synes spørsmålet eller temaet er tåpelig. Sosial kontroll i praksis. På forum er det vanskelig å sørge for "Ute av syne, ute av sinn". Det burde vært mulig å ignorere tråder. :digresjon:
![]() |
#29 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?3 kilo.
![]() |
#30 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Jeg er fornøyd med å ha stått i ro. Jeg har spist nokså lavkarbo i jula også, og det er nok grunnen til stillstanden |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Ca 1 kg mener jeg. Men jeg skylder på graviditeten jeg.
![]() |
#32 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?En halv kilo...
![]() |
#33 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Jeg har ingen ide, jeg veier meg ikke. Men jeg tipper jeg har gått opp, tatt i betraktning av at jeg ikke har trent på nesten tre uker, og i ni av dagene har tilbrakt mye tid på en solstol med en mohito eller tilsvarende innen rekkevidde. Kostholdet har vært sunt dog - forsvinnende lite godteri og mye fisk. Men det hjelper neppe på totalen
![]() |
#34 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Et par kg, men det vet jeg årsaken til gitt. |
![]() |
![]() |
#35 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Nå er jeg høygravid for tiden, og jeg har spist omtrent 0 proteiner og bare glemt alt om sunt kosthold de siste ukene. Men jeg har visst gått ned ca 3 kg siden før jul, så jeg tror det er noe lurt med jul for min del altså. Samme skjedde forrige jul, og jeg spiser jo mer i julen enn ellers i året. Så kanskje jeg burde ta et hint, rett og slett.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Jeg har ikke veid meg, men tror ikke jeg har gått opp.
![]() |
#37 |
er her
|
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Jeg aner ikke, har ikke veid meg etter jul (ikke før heller for den del).
![]() |
#39 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Opp 2-3 kilo. Det er jammen ikke rart så mye jeg har stappa inn i kroppen i jula. Når det i tillegg har blitt null trening så sier det seg selv at det er slik det ender. Det er heller ikke særlig uvanlig. Det skjer meg hver jul, men akkurat de kiloene forsvinner greit igjen uten for mye anstrengelser fra min side. Resten derimot, de har visst ingen planer med å forsvinne :viljestyrke kom til meg:
![]() |
#40 |
bla bla bla
Medlem siden: Jan 2010
![]() |
![]() Sv: Hvor mye gikk du opp i jula?Ned en halvkilo. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|