|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Nå ja, jeg lurer på hvor mange av innleggene mine som har tyngde.
![]() |
#24 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Insekter, fugler, dyr generelt, evolusjonsteori og systematikk, økologi og adferdsbiologi er forhåpentligvis noen felter jeg stiller sterkere enn snittet
![]() |
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Sikkert fint lite |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Egentlig svært lite.Skriver sjelden og som oftest kjedelige innlegg
![]() |
#27 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg bidrar positivt med at jeg kan mye medisin. Negativt heller det at jeg liker å krangle innimellom, men det er godt for meg da.
![]() |
#29 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg er forresten egentlig generelt en tipser. Jeg er veldig entusiatisk misjonerende om alt jeg synes er kult eller morsomt eller smart eller som jeg nettopp har oppdaget. Har jeg nevnt at jeg fikk Kindle til jul?
![]() |
#30 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg tror jeg bidrar mest med sutring og dumme spørsmål gitt.
![]() |
#31 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Lar meg lett engasjere av tråder som har med miljø, evolusjon, biologi, medisin, historie og mytologi. Middels aktiv i rent sosiale søte barn/ personlige diskusjoner -tråder, helt fraværende når det gjelder se-på-sport, kjendiserier og kniplinger.
![]() |
![]() |
#32 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Tja, ikke så all verdens. Jeg har nok bidratt mer i for eksempel opphetede diskusjonstråder andre steder enn her. Jeg er flink til å spørre etter gode råd om mat og utstyr. Og jeg kommenterer hist og her og engasjerer meg en sjelden gang i diskusjoner om samfunnsmessige forhold.
![]() |
#33 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Ikke noe, tror jeg.
![]() |
#34 |
anglofil
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Tja, ikke så mye tror jeg. Før likte jeg å krangle / provosere men har blitt lat på mine eldre dager. Nå engasjerer jeg meg i ting som matservering på sfo, hvilke flyselskap som er best til a,b og c og diverse andre "lette", ofte meningsløse tema som jeg helt fint lager selv også. Med andre ord, my presence makes no f*****g difference whatsoever.
![]() |
#35 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Særdeles lite tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg har ganske god allmenkunnskap, og kan litt om mye. Jeg føler nok ikke jeg utpreger meg kunnskapsmessig på noen måte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Svært lite.
![]() |
#38 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Det må vel være min leselyst
![]() |
#39 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Njæ. Man kan vel nesten ikke si ikke noe spesielt med så mange innlegg? |
![]() |
![]() |
#40 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?
![]() |
![]() |
|
|