Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Savner dere Drømmehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 13:54   #21
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Savner dere Drømmehagen?

Jeg synes det er en lettelse å slippe plinkiplonk og alt det andre (med unntak av konglene og vottene som var litt kule). Gutta mine klarer sikkert å finne andre interessante ting å se på 1730 hvis vi er ferdige med middagen da.

Gammel 06-01-10, 13:54   #22
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sauen Shaun er genialt! Det kan jeg være med og sutre over.

Gammel 06-01-10, 13:56   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Er det mulig å ryke i tottene på hverandre på grunn av Drømmehagen?

Svaret er forøvrig NEI.

Der er jeg også kjenner jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 13:56   #24
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Hos oss har Drømmehagen stort sett bare ført til kranling, da den ene vil se på men den andre ikke.

Gammel 06-01-10, 13:59   #25
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det har ingen betydning for meg personlig, men jeg synes NRK må innse at det er ikke noe galt med faste innslag over tid.

Jeg er preget av mitt forhold til BBC og programmer som Blue Peter som har gått i en mannsalder. De lar heller programmene utvikle seg enn å lage noe nytt. Nå er vel dette innkjøpt, men jeg synes forusigbarhet er flott.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:01   #26
Elias
Superaktiv

Elias sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elias er populærElias er populærElias er populærElias er populær
Standard

En litt rar serie. Men tanken med den er sikkert dette med repetisjon av alt mulig av det lille som skjer i serien. Barn liker det, og hvem vet: Kanskje har det noe med utviklingen hos barn å gjøre?
Vet ikke om den er så mye å savne, men den er ti ganger bedre enn Teletubbies.

Men en ting forstår jeg ikke: Hvorfor heter det Konglene og Vottene? Vottene ligner jo ikke på votter i det hele tatt.

Elias er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:03   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg personlig spiller det liten rolle da sønnen min er blitt for gammel til å være interessert. Men generelt så er jo Drømmehagen et av veldig få programmer som egner seg for de aller minste, så jeg synes det er synd at det ikke finnes noe for den gruppen lenger.

Og så fniser jeg helt hjelpeløst av voksne mennesker som sier om et program som er ment for barn opp til 2 år: "Drømmehagen! Det er så dumt altså, jeg får ingenting utav det."

Gammel 06-01-10, 14:12   #28
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi savner ikke Drømmehagen, men vi er ikke i målgruppen heller.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:17   #29
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Overhodet ikke.
Knotten har knapt sett på det i det hele tatt, og om det sto på endte det bare med at enten jeg eller mannen eller begge to, sovnet.

Gammel 06-01-10, 14:17   #30
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Og så fniser jeg helt hjelpeløst av voksne mennesker som sier om et program som er ment for barn opp til 2 år: "Drømmehagen! Det er så dumt altså, jeg får ingenting utav det."

Gammel 06-01-10, 14:19   #31
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Savner det absolutt ikke. Takk og lov for at det er slutt. Barna likte det heller ikke.
Det var jo et repetisjonshelvete av en annen verden.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har lyst til å sende blomster til vedkommende som tok beslutningen.

Blir gjerne med og spleiser.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:19   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Du kødder sant? Savne Drømmehagen? Jeg er sjeleglad for at den er borte. Mannen satt minste foran den noen ganger og jeg må innrømme at jeg blir latterlig forbanna over så hinsides idiotiske ting. Jeg har lyst til å sende blomster til vedkommende som tok beslutningen.

Mange unger ELSKER jo Drømmehagen, synes det er synd at det er borte. Vi har det på opptak og dvd så det er ikke krise her, men minsten er besatt av programmet. Det er jo ikke jeg som skal se på det.

Gammel 06-01-10, 14:20   #33
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For meg personlig spiller det liten rolle da sønnen min er blitt for gammel til å være interessert. Men generelt så er jo Drømmehagen et av veldig få programmer som egner seg for de aller minste, så jeg synes det er synd at det ikke finnes noe for den gruppen lenger.

Men sender de ikke noe annet på samme tid nå da? Blomsterbarna, eller noe sånt?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:20   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rørende enig. Jeg ler meg ihel av sånne utsagn. "Åh som jeg hater Mikkes klubbhus, det er jo så kjedelig". Sitter de og ser på det selv, eller?

Gammel 06-01-10, 14:21   #35
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ruska savner den, ikke vi andre i huset.

Gammel 06-01-10, 14:26   #36
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Rørende enig. Jeg ler meg ihel av sånne utsagn. "Åh som jeg hater Mikkes klubbhus, det er jo så kjedelig". Sitter de og ser på det selv, eller?

Tja, for det første er det vel en del foreldre som faktisk ser på barne-tv sammen med barna sine, og de fleste foreldre liker nå en gang å mene ett eller annet om det barna ser på tv, enten det er Jul i Svingen, Drømmehagen, Star Wars eller Hotell Cæsar. Jeg tror det har lite å gjøre med at de ikke skjønner at de ikke er i målgruppen, snarere at noen barneprogram kanskje virker mer fordummende og overforenklet enn strengt tatt nødvendig. Og det synes jeg det er helt greit å mene noe om. Selv om det dreier seg om 2-åringer.

Selv har jeg personlig ikke noe imot Drømmehagen. Minstemor har sett på det av og til, men det virket som om det ble for kjedelig og ensformig i lengden - selv da hun var i 1-2-årsalderen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:28   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Tja, for det første er det vel en del foreldre som faktisk ser på barne-tv sammen med barna sine, og de fleste foreldre liker nå en gang å mene ett eller annet om det barna ser på tv, enten det er Jul i Svingen, Drømmehagen, Star Wars eller Hotell Cæsar. Jeg tror det har lite å gjøre med at de ikke skjønner at de ikke er i målgruppen, snarere at noen barneprogram kanskje virker mer fordummende og overforenklet enn strengt tatt nødvendig. Og det synes jeg det er helt greit å mene noe om. Selv om det dreier seg om 2-åringer.

Selv har jeg personlig ikke noe imot Drømmehagen. Minstemor har sett på det av og til, men det virket som om det ble for kjedelig og ensformig i lengden - selv da hun var i 1-2-årsalderen.

Jeg skjønner hva du mener, men jeg snakker nå mest om helt oppegående, normale programmer som foreldrene synes er kjedelige men som barna elsker. Feks. Mikkes klubbhus eller Pling Plong. Jeg kan sitte og se barne-tv jeg også, men jeg sitter ikke og uffer meg høyt foran barna fordi JEG synes det de liker er kjedelig og lite verdt å se på? Det finnes foreldre som gjør det, jeg husker en tråd her inne som fikk jeg til å dåne litt.
Det kunne ikke falle meg inn og sitte og ønske bort et program barna elsket fordi jeg ikke likte det selv (nå snakker jeg ikke om vold og annet, ikke misforstå).

Gammel 06-01-10, 14:29   #38
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sitter de og ser på det selv, eller?

Ja, faktisk ser stort sett en av oss barne-tv sammen med ungene hver dag. Det er ikke fordi vi gjerne vil se, men fordi det er greit å vite hva de ser dersom det er noe de blir opptatte av, redde av eller veldig fascinert av.

...men jeg sitter ikke og uffer meg høyt foran barna fordi JEG synes det de liker er kjedelig og lite verdt å se på?

..og det gjør da heller ikke jeg.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 14:30   #39
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke fått med meg at den hadde sluttet en gang - så nei.
Her i huset foretrekker lillebror teletubbies.

Gammel 06-01-10, 14:30   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, det var litt feil formulert, jeg sitter jo og ser selv. Dere skjønte hva jeg mente.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:34.