|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Avatar bra eller dårlig? | |||
Bra |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 49,45% |
Dårlig |
6 | 6,59% |
Ikke sett/vet ikke/annet |
40 | 43,96% |
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Den var helt fantastisk.
![]() |
#22 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Jeg synes den var bra jeg.
![]() |
#23 |
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Så den i 3D. Beste kinofilmen jeg så ifjor. Men så er jeg en sucker for sci-fi også da... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Det var en opplevelse å se den i 3D i Colosseum. Men det var mye med den filmen som ikke var bra, så er det sagt.
![]() |
#25 |
kamerat
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Altså, jeg nekter å kalle en film uten noen tegn til en oppegående manusforfatter bra. Men den var et flott syn i 3D, det var den, og jeg var i riktig godt humør da jeg gikk ut av kinosalen. Det er så langt jeg kan strekke meg.
![]() |
#26 |
Erfaren
Medlem siden: Jun 2009
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Jeg var skeptisk i utgangspunktet, men syns det var en utrolig bra film. Så den ikke i 3D, så jeg kunne godt tenkt meg å se den en gang til, i 3D, mannen har sett den 2 ganger og syns han fikk med seg enda mere gang nr 2. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?
Jeg siterer bare Kiffen jeg. For vi så den sammen, og var enig både før og etter. Og under, når jeg tenker meg om.
![]() |
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Den var veldig stilig og teknisk imponerende, kanskje særlig i 3D. Storyen var urtynn, tvers gjennom forutsigbar og dessuten rimelig uspiselig, stort sett alle personene var papirtynne karikaturer, og musikken var fæl. I sum vil jeg si at jeg er fornøyd med at jeg så den (ikke minst så jeg kan få med meg alle parodier av og allusjoner til den fremover
![]() |
#30 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Nydelig laget (3D), men plottet får du billig av meg.
![]() |
#31 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Jeg synes filmen var kjekk å se, men historien for tynn og karakterene i filmen manglet i stor grad personlighet og virket endimensjonale (ironisk nok).
![]() |
![]() |
#32 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Jeg er med i hylekoret om at historien var fantastisk dårlig, og resten av filmen utrolig bra. Jeg var helt bergtatt av verdenen og effektene. Og heltinnen.
![]() |
#33 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Ikke den beste filmen jeg har sett, men antakeligvis den største kinoopplevelsen jeg har hatt! Så den i 3D og utekstet. Det står mellom den og The Empire Strikes Back som 11-åring i 1989. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Jeg synes det var en flott filmopplevelse, og et helt greit eventyr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Jeg er bare pottsur for at jeg ikke har sett den ennå... Noen som blir med på kino? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du var ikke 11 i 1989 Juste. Det er bare ønsketenkning. Men du har ellers helt rett, og seriøst: AT-ATs i 1980 var veldig mye kulere enn tre meter høye 3d-smurfer er i 2010, og jeg skal garantere at selv om den er spektakulær nå, vil den rasistiske smørja som Avatar er både se fullstendig patetisk ut og være totalt irrelevant i 2040. The Empire Strikes Back kommer derimot fortsatt til å se knall ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
kamerat
|
![]() Sv: Avatar, bra eller dårlig?Ja, musikken. Herregud. Det er den frykteligste og mest overtydelige filmmusikken jeg noen gang har hørt («Han som kommer her nå, han er SKIKKELIG slem!»), og det er jo en del konkurranse på det punktet.
![]() |
|
|