Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

En formiddag i Trondheim - hva gjør man?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-10, 12:32   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En formiddag i Trondheim - hva gjør man?

Noa Noa går du på vei innom når du er på vei til byhaven. Designforum er også vegg i vegg med dromedar om du liker slike klær (desigual, endel fargefulle klær, stilige ringer, el naturalista etc)

Over brua - bello, designforum, dromedar *frokost* - ut av dromedar og til høyre - noa noa og byhaven...Trondheim er jo en liten by, tross alt. Alt er jo nesten like ved hverandre. (Kirsebærlunden på andre siden av gaten ved byhaven har forøvrig endel "sprell-leker" og barneklær fra Wheat.....)

Gammel 08-01-10, 12:36   #22
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Noa Noa går du på vei innom når du er på vei til byhaven. Designforum er også vegg i vegg med dromedar om du liker slike klær (desigual, endel fargefulle klær, stilige ringer, el naturalista etc)

Kjenner jeg gleder meg litt. Det gjelder bare å få sove på toget så man har krefter til dette.

Gammel 08-01-10, 12:56   #23
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Over brua - bello, designforum, dromedar *frokost* - ut av dromedar og til høyre - noa noa og byhaven...Trondheim er jo en liten by, tross alt. Alt er jo nesten like ved hverandre. (Kirsebærlunden på andre siden av gaten ved byhaven har forøvrig endel "sprell-leker" og barneklær fra Wheat.....)

Etter Kirskebærlunden tar du til venstre videre opp Olav Trygvasson, svinger inn første gate til venstre, Jomfrugata, og finner Cornelias Hus et stykke opp i gata. Har du lyst til å titte mer på sko, og du har tid, kan du svippe innom Skolyst øverst i gata. Øverst i gata tar du så til høyre, bort til Munkegata og bussen.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 13:06   #24
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det retningsvillheten min som spiller meg et puss igjen nå altså?

Dragvoll? Da kommer du selvfølgelig innom meg og tar en kaffe?

Gammel 08-01-10, 13:21   #25
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Dragvoll? Da kommer du selvfølgelig innom meg og tar en kaffe?

Det blir nok en travel dag - jeg har møte fra 12 til 15 og toget hjemover går 15.25 - så det blir i så fall ikke tid til mer enn en kvart espresso.

Gammel 08-01-10, 15:07   #26
Dali
Glad

Dali sin avatar

Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og espresso kommer det ikke ut av Moccamasteren på kjøkkenet her. Lykke til på møte.

Gammel 08-01-10, 15:17   #27
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar jo buss forbi Dromedar hver dag i 7-ishtiden, kanskje jeg kunne hoppet av og holdt deg med selskap over frokostkaffen? Hvis jeg hadde turt. :sjenert IRL:

Gammel 08-01-10, 15:17   #28
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Veldig god plan Bauche har laget!

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Det blir nok en travel dag - jeg har møte fra 12 til 15 og toget hjemover går 15.25 - så det blir i så fall ikke tid til mer enn en kvart espresso.

Om du er på Dragvoll og skal være i møte til kl 15 så rekker du ikke noe tog kl 15.25 altså. På den tiden er det sneglefart og mer til inn til byen.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 15:18   #29
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg tar jo buss forbi Dromedar hver dag i 7-ishtiden, kanskje jeg kunne hoppet av og holdt deg med selskap over frokostkaffen? Hvis jeg hadde turt. :sjenert IRL:

Jeg gjør også gjerne det om mannen kan levere ungene.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 15:36   #30
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Jeg gjør også gjerne det om mannen kan levere ungene.

Det hadde vært veldig hyggelig, selv om jeg også er litt RL-sjenert... Sist jeg var i Trondheim feiga jeg ut av en avtale med Maz. Men man må jo svelge i seg slikt, og siden den tid har jeg turt å treffe opp til flere nettvenner. Klokka 7 om morgenen klarer man vel heller ikke være så veldig blyg? Og Noba, vi har jo nettkjent hverandre en stund nå...

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Om du er på Dragvoll og skal være i møte til kl 15 så rekker du ikke noe tog kl 15.25 altså. På den tiden er det sneglefart og mer til inn til byen.

Hvor lang tid tar det med drosje fra Dragvoll? Jeg har aldri vært der før. Regner med jeg kan snike meg unna før - har sagt fra at jeg må rekke det toget.

Gammel 08-01-10, 15:42   #31
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang tid tar det med drosje fra Dragvoll? Jeg har aldri vært der før. Regner med jeg kan snike meg unna før - har sagt fra at jeg må rekke det toget.

Bestill drosjen i forkant og be om å bli hentet 14:30, tenker jeg. Det er riktig som noba sier: trafikken er treg på den tiden. Du får trolig veldig god tid på stasjonen da, men heller det enn å ikke rekke toget. Det er svært sannsynlig at du rekker det med henting 14:45 også altså, men 14:30 er helt safe.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 15:44   #32
Lorien
Pauset

Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her har alle før meg kommet med veldig gode forslag, så jeg nøyer meg med å si at jeg fikk skikkelig hjemlengsel av denne tråden og at jeg nå savner ByenMin skikkelig mye. *Trondheimsbeboer fra august 2002 til juni 2008*

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 15:49   #33
Dali
Glad

Dali sin avatar

Standard

Det er nesten sånn at man kan kjøre til Heimdal stasjon like raskt. Om det er sørover du skal, selvfølgelig.

Gammel 08-01-10, 15:53   #34
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det hadde vært veldig hyggelig, selv om jeg også er litt RL-sjenert... Sist jeg var i Trondheim feiga jeg ut av en avtale med Maz. Men man må jo svelge i seg slikt, og siden den tid har jeg turt å treffe opp til flere nettvenner. Klokka 7 om morgenen klarer man vel heller ikke være så veldig blyg? Og Noba, vi har jo nettkjent hverandre en stund nå...
.

Jeg er jo sjempeskummel så jeg får la være å invitere meg selv.
Jeg er forresten ofte tidlig på Dromedar, men vanligvis den på Nordre. Kanskje er jeg hun skumle på nabobordet.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 15:56   #35
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan derimot love at sjansen for at jeg er hun skumle ved det andre bordet, kl. 7 om morgenen, er heller syltynn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 16:00   #36
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg er jo sjempeskummel så jeg får la være å invitere meg selv.
Jeg er forresten ofte tidlig på Dromedar, men vanligvis den på Nordre. Kanskje er jeg hun skumle på nabobordet.

Kom da vel, skumlingen. Jeg skal love å ikke stikke av.

Gammel 08-01-10, 16:49   #37
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Heimdal stasjon høres egentlig veldig lur ut med tanke på trafikk-kaoset i byen på den tiden av døgnet. Kos deg i Trondheim.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 17:31   #38
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville også helt definitivt drosjet til Heimdal istedenfor til sentrum på den tiden av døgnet.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-10, 17:32   #39
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Standard

Stopper alle togene sørover på Heimdal?

Gammel 08-01-10, 18:08   #40
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men de aller fleste stopper på Heimdal på den tiden - Denne stopper 1539 på heimdal. (Ja, om du skal ta toget mot Oslo da)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.