|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!
Det kommer nok en kolleksjon til nærmere sommeren. Men det var da stort utvalg nå? I tillegg til masse fra høst- og vinterkolleksjonen som fortsatt er på salg.
|
|
|
#22 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!Ha ha, nå har jeg bestilt, og endte opp med å bestille:
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!Tror jeg skal bestille en topp og en cardigan fra Boden, men lurer på størrelsene. Bruker normalt 42, så hva skal jeg bestille... I følge Boden så blir det str 18, men kan det stemme? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!Hvordan er størrelsene i barne-kolleksjonen? Lange og smale/ korte og brede eller helt "vanlige" som hm? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har ikke peil på cardigans der. Men kjole i str 16 var iallefall en romslig 44 synes jeg.
|
|
|
#26 |
|
Pauset
|
Okei, for å følge målene deres så må jeg ha 18 og det syntes jeg virket rart. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Erfaren nok
|
Regular og Long.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!Joika, jeg tror du bør satse på 16, ikke noe større. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Passiv
|
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!Det er helt greit for meg at dette ikke er min stil overhodet. Men lekkert på andre er det, men jeg hadde ikke kunnet gå med slike klær. Det er rett og slett ikke rølpeguri med alt for stor hettejakke og dongeribukse |
|
|
|
#35 |
|
En som trener
|
Jeg har et par kjoler fra Boden i str 16, og vil si det er 42/44.
Jeg er 171 og bruker long. Har en kjole i 16R jeg snart burde legge ut for salg, for den er for kort. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Erfaren nok
|
Den jeg hadde i 16L var kanskje 44/46 vil jeg påstå. Den ble iallefall for romslig til meg oventil.
|
|
|
#38 |
|
En som trener
|
Jeg tror det er forskjeller på kjolene altså, avhenger kanskje av stoffet, hvor stretchy det er? De jeg har i str 16 er definitivt ikke 44/46. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Erfaren nok
|
Er nok helt sikkert forskjell på kjole/stoff ja.
|
|
|
#40 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Vårkolleksjonen til Boden har kommet!Det er oppgitt mål for hvert plagg, og jeg har både str 12, 14 og 16 fra Boden.
|
|
![]() |
|
|