|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Mazungen (født i mars) har ikke antydning. En seksårjeksel har vel tittet frem, men ellers er det lite som er løst. Hun fikk heller ikke tenner før hun var over året. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Minsten mistet de to midterste nede da han var fem år, og de nye har kommet helt opp.
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Vanlig å miste tenner mellom 6-7 og 10 år
![]() |
#6 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min andreklassing mistet like før jul sin første tann. Da var han den eneste i klassen som ikke hadde begynt å felle enda. Da han så hvor raus tannfeen var, kom det kjapt en til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Frøkna mi mistet ikke første tann før etter jul i 1. klasse. Fortennene oppe mistet hun rett før jul i 2. klasse ser jeg av fjorårets julebilder.
![]() |
#9 |
søt
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Ingen løse tenner hos min 1.klassing.
![]() |
#10 |
Jazzbabe
Hvor: Elvebyen
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Førsteklassingen min ble 6 år i oktober, og mistet sin første tann i juli. Siden har hun mistet 1 til (nabotanna). Hun har et par-tre løse tenner i skrivende stund.
![]() |
#11 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Ingen løse tenner her enda heller. Min blir 7 i desember. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Minste min er ingen førteklassing lengre, men har blitt stor 2 klassing i steden.
![]() |
#13 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Eh..kremt..er det vanlig å ikke ha helt kontroll på hvor mange tenner de har mistet? Jeg kan finne det ut hvis jeg kikker i munnen, men jeg vet det aldri nøyaktig. Eldstemann mister jo også tenner fremdeles, og der har jeg iallfall mistet kontrollen - for lenge siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
heimføing
|
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?
Min variant av samme, mistet sin første tann i august - altså like før hun startet i andre klasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Brenner seg ut
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
![]() |
![]() Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?Min nr. 2 måtte faktisk trekke fortennene da de nye var på full fart opp. Det var ikke antydning til at melketennene ramla ut av seg selv...Litt pussig med laange melketenner, er jo mest vanlig med søte små "stubber" i vannglasset som tannfeen legger penger i....
![]() |
|
|