Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-10, 20:25   #1
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flere med 1.-klassinger som ikke har mistet en tann enda?

Han blir 7 år i mai, og har ikke antydning til løse tenner.

Gammel 10-01-10, 20:29   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Mazungen (født i mars) har ikke antydning. En seksårjeksel har vel tittet frem, men ellers er det lite som er løst. Hun fikk heller ikke tenner før hun var over året.

Heldigvis kjøper hun argumentet om at det er bra å miste dem senere for de tennene hun får skal vare lenge og det større hun er dess bedre rekker hun å bli til å pusse og stelle tennene sine.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:24   #3
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

2003 modellen her har ikkje mista tann enda. 2001 modellen mista første i fjor og har kun mista 2.

Gammel 10-01-10, 21:45   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Minsten mistet de to midterste nede da han var fem år, og de nye har kommet helt opp.
Noen andre løse har vi ikke sett noe til. Nå er han 6,5 år.

Gammel 10-01-10, 20:32   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Vanlig å miste tenner mellom 6-7 og 10 år

Turbo mistet alle fremme da han var 4-5. første pga traume mens de andre kom etter en etter en,pga at de var ferdig utvikklet. Regner med hjørnetennene kommer om et år eller 2

Selv mistet jeg ikke første tann før jeg begynnte på skolen - 7 år da

Gammel 10-01-10, 20:34   #6
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Min andreklassing mistet like før jul sin første tann. Da var han den eneste i klassen som ikke hadde begynt å felle enda. Da han så hvor raus tannfeen var, kom det kjapt en til.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 20:53   #7
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, her sitter foreløpig alle tenner bom fast.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-10, 21:55   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Frøkna mi mistet ikke første tann før etter jul i 1. klasse. Fortennene oppe mistet hun rett før jul i 2. klasse ser jeg av fjorårets julebilder.

Gammel 10-01-10, 21:56   #9
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ingen løse tenner hos min 1.klassing.

Gammel 11-01-10, 23:38   #10
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Førsteklassingen min ble 6 år i oktober, og mistet sin første tann i juli. Siden har hun mistet 1 til (nabotanna). Hun har et par-tre løse tenner i skrivende stund.

Gammel 12-01-10, 09:40   #11
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Ingen løse tenner her enda heller. Min blir 7 i desember.
Min har fått seksårsjeksler da, så vi har skrytt litt av det. Om det er noen som kommer og viser frem sin tannløse munn, så viser han jekslene sine.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 00:09   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Minste min er ingen førteklassing lengre, men har blitt stor 2 klassing i steden.

Han mistet sin første tann dagen etter at han ble 6 år, i juni.
Deretter gikk det over et halvt år før neste tann datt ut.
Nå er han da 7,5 år og har mistet 6 tenner.
Tennene er løse en halv evighet før de detter ut og bruker tilsvarende en halv evighet før de vokser helt ut.

Gammel 14-01-10, 00:20   #13
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh..kremt..er det vanlig å ikke ha helt kontroll på hvor mange tenner de har mistet? Jeg kan finne det ut hvis jeg kikker i munnen, men jeg vet det aldri nøyaktig. Eldstemann mister jo også tenner fremdeles, og der har jeg iallfall mistet kontrollen - for lenge siden.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 00:52   #14
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg har en 2002 modell som er født i november og han har ikke mistet noen tenner.

Min variant av samme, mistet sin første tann i august - altså like før hun startet i andre klasse.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 00:59   #15
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Min nr. 2 måtte faktisk trekke fortennene da de nye var på full fart opp. Det var ikke antydning til at melketennene ramla ut av seg selv...Litt pussig med laange melketenner, er jo mest vanlig med søte små "stubber" i vannglasset som tannfeen legger penger i....

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:15.