|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg aner ikke hvor mange det er, men det er mange. Her i Oslo er det jo ganske mange som møtes fra tid til annen.
|
|
|
|
#2 |
|
Nå da?
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg kjenner/har møtt Mei, Mandino (ja, ses til uka
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet på
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påMange.
|
|
|
#6 |
|
Audacious
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har truffet en solid bøling her inne fra. Jeg trodde en gang jeg hadde truffet en før, men så hadde jeg bare sett bildet mange ganger.
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har ikke sett noen RL, men jeg har sett bilde av Skilpadda, aC, Necesario og ganske mange andre på M2. Grunnen til at jeg bare nevner disse, er vel at de er de eneste jeg husker utseendet på og dermed husker at har lagt ut bilde, men jeg har sett mange flere, altså. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påMå legge til Amilyn, Kiddo og Mim på listen min.
|
|
|
#10 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påTja, noen husker jeg utfra treff, og andre fra bilder her inne. Nå er jeg ett rotehode og en vims, så svært få jeg ville kjent igjen på gata (ofte jeg ikke gjennkjenner venner eller familie på gata heller
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg vet forøvrig ikke om jeg tør å ta kontakt men noen om jeg ser de på gata, nødvendigvis - iallefall ikke før jeg er nesten sikker på at de vet hvem jeg er også.
|
|
|
#14 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påDet begynner å bli en del. 20-30 kanskje?
|
|
|
|
#15 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påIngen jeg vet hvem er, har sett bilder av noen få, men ingen kjente.... Foreløpig iallefall. Men så er jeg ganske "ny" her da... |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har noen kjente og noen jeg har sett bilde av.Rundt 30-35 stk.Ville nok kjent igjen en del på gaten, nevner noen her: Sist redigert av Chablis : 10-01-10 kl 17:46. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har truffet mange, og jeg tror nok jeg ville kjent igjen en del som jeg bare har sett bilde av.
|
|
|
|
#19 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg er ganske god på å huske ansikter, så jeg tror jeg ville kjent igjen et flertall av de som har lagt ut bilde. Også har jeg møtt en del etter hvert, en kjapp telling sier over 50 stykker. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet på
Jeg tror nok jeg ville ha kjent igjen torsk.
|
![]() |
|
|