|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har ikke sett noen RL, men jeg har sett bilde av Skilpadda, aC, Necesario og ganske mange andre på M2. Grunnen til at jeg bare nevner disse, er vel at de er de eneste jeg husker utseendet på og dermed husker at har lagt ut bilde, men jeg har sett mange flere, altså. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påTja, noen husker jeg utfra treff, og andre fra bilder her inne. Nå er jeg ett rotehode og en vims, så svært få jeg ville kjent igjen på gata (ofte jeg ikke gjennkjenner venner eller familie på gata heller
|
|
|
#23 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg vet forøvrig ikke om jeg tør å ta kontakt men noen om jeg ser de på gata, nødvendigvis - iallefall ikke før jeg er nesten sikker på at de vet hvem jeg er også.
|
|
|
#26 |
|
lurer
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påDet begynner å bli en del. 20-30 kanskje?
|
|
|
|
#27 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har ikke møtt mange her inne. Det er mindre enn 10 brukere her inne tror jeg, som jeg har sett IRL. Det er fordi jeg sjelden tør dra på treff. Jeg liker ikke å være sosial.
|
|
|
|
#28 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hvem kjenner du utseendet påDen lista tror jeg ikke at jeg heller skal begynne på
|
|
|
#29 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påIngen jeg vet hvem er, har sett bilder av noen få, men ingen kjente.... Foreløpig iallefall. Men så er jeg ganske "ny" her da... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har truffet mange, og jeg tror nok jeg ville kjent igjen en del som jeg bare har sett bilde av.
|
|
|
|
#32 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har noen kjente og noen jeg har sett bilde av.Rundt 30-35 stk.Ville nok kjent igjen en del på gaten, nevner noen her: Sist redigert av Chablis : 10-01-10 kl 17:46. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg er ganske god på å huske ansikter, så jeg tror jeg ville kjent igjen et flertall av de som har lagt ut bilde. Også har jeg møtt en del etter hvert, en kjapp telling sier over 50 stykker. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg har aldri sett Iset i virkeligheten, men jeg så henne i byen en gang. Kjente henne igjen med en gang ut fra bilder jeg har sett. Jeg turde ikke si hei... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet på
Jeg tror nok jeg ville ha kjent igjen torsk.
|
|
|
#38 |
|
TittelTøs
|
Sv: Hvem kjenner du utseendet påJeg jobber med noe lignende personlig kundeservice, så jeg hadde sikkert trodd det var en kunde, om jeg hadde dradd kjensel på vedkommende.
|
|
|
#39 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kjenner du utseendet påMå legge til Amilyn, Kiddo og Mim på listen min.
|
|
|
#40 |
|
Halloen!
Sv: Hvem kjenner du utseendet på
Der har du meg også. Jeg er utrolig dårlig på å koble ansikter med hvor jeg har dem fra. Jeg har store problemer hvis en elev jeg hadde for to år siden hilser på meg på gaten. Jeg ser det er noe kjent, men husker aldri navn eller andre ting. Sjansen for at jeg skulle kjenne igjen en Fper ut fra et bilde jeg har sett er mikroskopisk. Nå bor vel de tre jeg faktisk husker sånn noenlunde utseendet på andre steder i landet, så sjansen for at jeg noensinne møter dem er vel heller liten. |
|
|
|
![]() |
|
|