Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Taklamper til barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 00:35   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Taklamper til barnerom

Jeg synes barneromslampene fra Haba er kjempefine, for eksempel:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 12:19   #22
Sandy81
Fullverdig medlem

Medlem siden: Jan 2010
Sandy81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har denne på eldstejenten sitt rom

Sandy81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 17:45   #23
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ciela, her.

Le klint Joker , denne kunne jeg tenkt meg på rommet til lillesøster .

Hvor finner man de og hva koster de?
Den var ikke dum til storesøsters røde og hvite rom.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 09:19   #24
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvor finner man de og hva koster de?
Den var ikke dum til storesøsters røde og hvite rom.

Den koster ca. 1800,-, og du får den på Ruths Design i Oslo, bl.a.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 09:24   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Evt. Lyse Ideer, nettbutikk.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 20:58   #26
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henger meg på.

Gammel 15-01-10, 21:32   #27
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

FL/Y fra Kartell passer fint på barnerom.
De koster ca 1600,-.

Gammel 17-01-10, 10:32   #28
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bauche (eller andre), den planetlampa: Hvordan er lyset egentlig? Blir det veldig mørkt?

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:00   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Bauche (eller andre), den planetlampa: Hvordan er lyset egentlig? Blir det veldig mørkt?

Det har jeg også lurt på. Og så lurer jeg litt på kvaliteten på den lampa.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:14   #30
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Denne kjøpte vi i går på toysrus på tilbud til 175 kr. Har ikke hengt den opp ennå så vet ikke noe om lyset.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:18   #31
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Denne kjøpte vi i går på toysrus på tilbud til 175 kr. Har ikke hengt den opp ennå så vet ikke noe om lyset.

Åh! Jeg som har tenkt meg dit imorgen... Da må jeg se etter.

Gammel 17-01-10, 11:21   #32
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Åh! Jeg som har tenkt meg dit imorgen... Da må jeg se etter.

De hadde ganske mange igjen i går hvertfall. Om du skal på ALnabru så ligger de like ved inngangen.Der spader og bøtter var før tror jeg.

Gammel 17-01-10, 11:26   #33
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

De hadde ganske mange igjen i går hvertfall. Om du skal på ALnabru så ligger de like ved inngangen.Der spader og bøtter var før tror jeg.

Flott. Ja, vi skal dit. Med mindre flere her spyr i løpet av dagen....

Gammel 17-01-10, 11:30   #34
Chablis
Drømmer

Standard

Flott. Ja, vi skal dit. Med mindre flere her spyr i løpet av dagen....

Krysser fingrene for at ingen flere spyr.
God bedring.

Gammel 17-01-10, 18:01   #35
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Å! Hvis noen skal på Alna å kjøpe så hadde jeg blitt evig takknemlig om de kjøpte en til meg også!

Gammel 17-01-10, 18:44   #36
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blåbær, her.

Å! Hvis noen skal på Alna å kjøpe så hadde jeg blitt evig takknemlig om de kjøpte en til meg også!

Jeg kan alltids kjøpe en imorgen dersom de har flere imorgen. Og sende tenker du?

Gammel 17-01-10, 20:47   #37
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan alltids kjøpe en imorgen dersom de har flere imorgen. Og sende tenker du?

Å! Det hadde vert supert.
Jeg bor i nærheten av Jessheim, så kan hente hos deg.
Men har ikke muligheten før til helgen. Hadde det latt seg ordne? Jeg kan overføre penger.

Gammel 17-01-10, 20:49   #38
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Å! Det hadde vert supert.
Jeg bor i nærheten av Jessheim, så kan hente hos deg.
Men har ikke muligheten før til helgen. Hadde det latt seg ordne? Jeg kan overføre penger.

Den kan evt være hos meg til helgen - selvfølgelig! Jeg kjøper hvis det er flere igjen og jeg klarer å bære med meg... Det hele forutsetter at jeg kommer meg dit imorgen, men jeg gjør det hvis jeg holder meg frisk.

Gammel 17-01-10, 20:52   #39
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Standard

Den kan evt være hos meg til helgen - selvfølgelig! Jeg kjøper hvis det er flere igjen og jeg klarer å bære med meg... Det hele forutsetter at jeg kommer meg dit imorgen, men jeg gjør det hvis jeg holder meg frisk.

Supert! Gi meg en pip dersom du får ordnet du. Ikke noe stress, men hvis du er der og har hender nok så hiv med en ekstra. Hvis ikke prøver jeg meg nok til helgen selv. Akk, hva skulle en gjort uten FP.

Gammel 18-01-10, 16:02   #40
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Supert! Gi meg en pip dersom du får ordnet du. Ikke noe stress, men hvis du er der og har hender nok så hiv med en ekstra. Hvis ikke prøver jeg meg nok til helgen selv. Akk, hva skulle en gjort uten FP.

Solsystemlampe innkjøpt. Den ser veldig kul ut, men er vel strengt tatt ikke en lampe? Altså, den roterer jo når den er på, og slår seg av automatisk etter 20 minutter? Jeg tror man trenger noe tilleggslys. Men altså, artig ser den ut, og prisen på ca 160 kroner gjør vel at det er verdt. Kan du ikke bare sende en pm så vi får avtalt noe?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.