Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Bestilt kastrering til katten

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-10, 12:38   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Bestilt kastrering til katten

Angående P-piller til hunkatt, så vil jeg absolutt anbefale at hunkattene kastreres i stedet. Alle de hunkattene vi har hatt som har fått P-piller har fått kreft.

Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 13:56   #22
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og ene hukatta vi hadde da jeg var barn, ble svanger en gang mor glemte gi henne pilla. Mor tenkte overhodet ikke på at pilla ikke var gitt, fortsatte å gi pilla uka etterpå, da mens katta var svanger. Kattungene vokste i buken hennes, døde i buken hennes, og katta døde hun med, da hun ikke overlevde keisersnittet som dyrlegen foretok på henne for å få ut de døde kattungene.

P-piller er skumle greier, syns jeg - sterilisering mer mye sikrere.

Gammel 12-01-10, 14:04   #23
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Angående P-piller til hunkatt, så vil jeg absolutt anbefale at hunkattene kastreres i stedet.

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og ene hukatta vi hadde da jeg var barn, ble svanger en gang mor glemte gi henne pilla. Mor tenkte overhodet ikke på at pilla ikke var gitt, fortsatte å gi pilla uka etterpå, da mens katta var svanger. Kattungene vokste i buken hennes, døde i buken hennes, og katta døde hun med, da hun ikke overlevde keisersnittet som dyrlegen foretok på henne for å få ut de døde kattungene.

P-piller er skumle greier, syns jeg - sterilisering mer mye sikrere.

Veldig enig i dette. Ville aldri tatt sjansen på å la hukattene mine gå på p-piller. Skumle greier ja.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 14:06   #24
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det finnes forresten eget for beregnet på kastrert katt, mener jeg å huske. (Katta vår er over på seinormat nå, gammel'n.)

Det gjør det ja. Vi bruker Royal Canin sitt for steriliserte katter. Kjøper ti-liters sekker.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-10, 14:07   #25
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi også bruker Royal Canin i 10-litersekker, er veldig fornøyd med det foret, nå altså i seniorvarianten.

Kan tro vi styra en stund vi hadde en seniorkatt i huset og en kattunge, og de skulle ha ulikt for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.