|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Bestilt kastrering til kattenAngående P-piller til hunkatt, så vil jeg absolutt anbefale at hunkattene kastreres i stedet. Alle de hunkattene vi har hatt som har fått P-piller har fått kreft. |
![]() |
![]() |
#22 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Bestilt kastrering til kattenOg ene hukatta vi hadde da jeg var barn, ble svanger en gang mor glemte gi henne pilla. Mor tenkte overhodet ikke på at pilla ikke var gitt, fortsatte å gi pilla uka etterpå, da mens katta var svanger. Kattungene vokste i buken hennes, døde i buken hennes, og katta døde hun med, da hun ikke overlevde keisersnittet som dyrlegen foretok på henne for å få ut de døde kattungene.
![]() |
#23 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestilt kastrering til katten
Veldig enig i dette. Ville aldri tatt sjansen på å la hukattene mine gå på p-piller. Skumle greier ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bestilt kastrering til katten
Det gjør det ja. Vi bruker Royal Canin sitt for steriliserte katter. Kjøper ti-liters sekker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Bestilt kastrering til kattenVi også bruker Royal Canin i 10-litersekker, er veldig fornøyd med det foret, nå altså i seniorvarianten.
![]() |
|
|