|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Påstand om treningssentreJeg forbinder grendahus med karsk, så jeg har liksom ikke helt tro på at treningssenteret tar over den serveringa.
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påstand om treningssentre
Hos meg virker det å være en kjærne med eldre menn, og noen få damer. De har det svært så hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Påstand om treningssentreJeg snakker gjerne med både ansatte og andre på treningssenteret |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Påstand om treningssentrePå treningssenteret mitt er det en gjeng som samles til kaffe og en prat etter formiddagstimene, og det er utrolig hyggelig! Det er vel en fast kjerne og så slumper vi andre innom når det passer sånn.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Påstand om treningssentreJeg går ikke på treningsstudio lenger, men da jeg gjorde det kjente jeg ingen der og syntes det var finfint. Nå kan jeg trene i treningsrom på jobben, og av og til har jeg gjort det med gode "kollegavenninner", men da snakker vi veldig lite underveis, heller før og etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Passiv
|
![]() Sv: Påstand om treningssentreJeg er en som snakker på helsestudio nå. |
![]() |
![]() |
#27 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
![]() |
![]() Sv: Påstand om treningssentreJeg som har treningssenteret som arbeidsplass vil så absolutt bekrefte påstanden. Selvfølgelig gjelder det ikke 100% av medlemsmassen, mange liker å trene alene, men det er helt klart sånn at treningssentrene i stor grad har blitt en sosial arena hvor man treffer venner/bekjente/kollegaer. For mange er det også utrolig viktig å bli sett - og tatt vare på, av kyndig fagpersonell når det kommer til det å skulle bedre sin fysiske helse. Jeg mener ikke at mange har behov for å bli kikket på, men behov for at noe ser dem, er oppmerksomme på dem, hjelper dem osv. Både fordi det hjelper dem å holde motivasjonene oppe, og fordi det at noen bryr seg gjør at du trives med det du gjør.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påstand om treningssentreJeg synes ikke treningsstudio er så veldig sosialt, men det er kanskje hva man gjør det til selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|