Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Påstand om treningssentre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 20:10   #21
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Påstand om treningssentre

Jeg forbinder grendahus med karsk, så jeg har liksom ikke helt tro på at treningssenteret tar over den serveringa.

Gammel 15-01-10, 21:25   #22
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Definitivt. Egentlig for mange kvinner over 50 har jeg inntrykk av fra mitt senter.

Hos meg virker det å være en kjærne med eldre menn, og noen få damer. De har det svært så hyggelig.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:30   #23
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg snakker gjerne med både ansatte og andre på treningssenteret Det er koselig. Som andre har nevnt er unntaket når jeg er på mølla, da har jeg øretelefoner på og er i min egen verden.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 23:25   #24
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På treningssenteret mitt er det en gjeng som samles til kaffe og en prat etter formiddagstimene, og det er utrolig hyggelig! Det er vel en fast kjerne og så slumper vi andre innom når det passer sånn.

Gammel 17-01-10, 11:21   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg går ikke på treningsstudio lenger, men da jeg gjorde det kjente jeg ingen der og syntes det var finfint. Nå kan jeg trene i treningsrom på jobben, og av og til har jeg gjort det med gode "kollegavenninner", men da snakker vi veldig lite underveis, heller før og etter.

Moren min går på såkalt seniortrim på det lokale treningssenteret (de står nå på med spinning og pilates og vekter, så det er trening bra som noe), der har de kaffe og vafler etter treningen. Det får kanskje mer den der grendehuseffekten?

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:35   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er en som snakker på helsestudio nå.
I går var det en som kløne noe så innmari med å feste pedalen på sykkelen sin, så jeg spurte om han ville ha hjelp.
Det ville han ikke.

Men det er godkjent som sosialisering det der. I min verden.

Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 11:46   #27
wollafruen
Fullverdig medlem

wollafruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Romerike
wollafruen er litt kul
Standard

Jeg som har treningssenteret som arbeidsplass vil så absolutt bekrefte påstanden. Selvfølgelig gjelder det ikke 100% av medlemsmassen, mange liker å trene alene, men det er helt klart sånn at treningssentrene i stor grad har blitt en sosial arena hvor man treffer venner/bekjente/kollegaer. For mange er det også utrolig viktig å bli sett - og tatt vare på, av kyndig fagpersonell når det kommer til det å skulle bedre sin fysiske helse. Jeg mener ikke at mange har behov for å bli kikket på, men behov for at noe ser dem, er oppmerksomme på dem, hjelper dem osv. Både fordi det hjelper dem å holde motivasjonene oppe, og fordi det at noen bryr seg gjør at du trives med det du gjør.

Gammel 17-01-10, 13:07   #28
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes ikke treningsstudio er så veldig sosialt, men det er kanskje hva man gjør det til selv.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:35.