Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bodyer til baby med god passform og kvalitet?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-10, 20:57   #21
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?

Claire/facts, name it og pop er veldig ok. Av billigkjedene liker jeg HM sine best, både cubus, kappahl og lindex sine blir lefsete etter kort tid. Jeg har en fra Me&I som er fin i fargene og holder godt. Ellers har jeg mest ull egentlig, det er jo mye fint i ull nå.

Gammel 15-01-10, 21:03   #22
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Vi har en fra Katvig som er i bambus/bomull. Den er veldig myk og stretchy. Jenta mi er ganske slank, så det er mange bodyer som er vide, men denne er akkurat passe.

Ja, Katvig sine bambusbodyer. Bambus har mange av de samme egenskapene som ull, og det er av den myyykeste mykeste kvaliteten. ELSKER Katvig sine bambusklær, eneste bodyene vi har brukt vedsiden av ull ull ull. :-D

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 21:10   #23
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hvor får man Petit Bateau? Jeg har aldri sett dem i noen butikker?

"Finere butikker", ihvertfall. Her i området har de solgt dem på Fru Lyng og en del uavhengige barnebutikker. Mulig man får dem på nett også.

Gammel 15-01-10, 21:14   #24
Hilda
Sugaraddict!

Hilda sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Jeg har kjøp noen bomullsbodyer på cubus på 2 for 99. de er ensfarget dog, men jeg elsker disse, de er myke,litt tykke,og god passform på.

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:24   #25
Gulla
Superduperaktiv

Gulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Jeg er kjempefornøyd med Lindex sine bomullsbodyer jeg da. Syns de holder seg veldig bra, og er smale - noe som passer fint til gutten min. Og sånn bare for å gå helt imot, er jeg mest misfornøyd med name it, de syns jeg blir slaskete og veldig vide i halsen.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:28   #26
Myrull
i Morgentåkedalen

Myrull sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Myrull er litt kulMyrull er litt kulMyrull er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

polarn o pyret sine er gode og holder passformen. Vi brukte våre ganske mye, og de ser pent brukt ut. Men vi brukte ikke trommel da.

Ja, PoP har vi gode erfaringer med her også. Og jeg bruker tørketrommel på de, og det går helt fint.

Myrull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 22:35   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joha og Petit Bateau har god passform.

Gammel 15-01-10, 22:46   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Baby med god passform og kvaliet."

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-10, 23:13   #29
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

"Baby med god passform og kvaliet."

Så du ikke at jeg endret?

Jeg vet ikke helt ang. kvaliteten på babyen. Sovehjertet er i hvertfall temmelig defekt.

Gammel 15-01-10, 23:14   #30
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Name it likte jeg blant de billigere typene. Men sier som noen andre her skrev, ikke ta de ribbestrikkede, men de andre glatte.

Gammel 15-01-10, 23:31   #31
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Lindex er små i størrelsen ja, Cubus helt enorme. KappAhl har jeg ikke så mye erfaring med, mens H&M syns jeg er helt ok. Ulltøyet deres er så tynt at du ser rett gjennom det da, men de helt vanlige bomullsbodyener derfra syns jeg er gode.

Gammel 16-01-10, 09:44   #32
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Cubus sine ensfargede er faktisk gode ja. Molo sine holder veldig godt på fasongen, det er de beste vi har, men de er jo grisedyre. Katvig sine bambusklær er veldig myke, og har god passform, men jeg synes de blir blasse i fargene og smånuppete ganske fort.

Gammel 16-01-10, 13:02   #33
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er mulig jeg kommer til å brenne i helvete , men jeg vurderer sterkt å kaste en Lindex-body etter kun en dags bruk. Stikkord: plass nok til to unger i vidden, og altfor stor halsåpning, men ikke lengre enn det trengs ellers.

Jeg hadde et par enkle, ensfargede fra Cubus da hun var bitteliten, og de holdt fasongen bra, men for tiden er utvalget der helt begredelig.

Sist redigert av Nera : 16-01-10 kl 13:09.
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-10, 13:21   #34
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Babybodyer med god passform og kvalitet?

Name it sine som er mer stretchy bruker vi, de har utrolig god passform og sitter godt, holder bleien på plass og SER bra ut.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 00:23   #35
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)

Snø sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Katvig, Molo og P.OP sine er definitivt best.

Enig! + name it og Tom og Trine (spar kjøp)

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:17.