|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
maler
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Claire/facts, name it og pop er veldig ok. Av billigkjedene liker jeg HM sine best, både cubus, kappahl og lindex sine blir lefsete etter kort tid. Jeg har en fra Me&I som er fin i fargene og holder godt. Ellers har jeg mest ull egentlig, det er jo mye fint i ull nå.
![]() |
#22 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?
Ja, Katvig sine bambusbodyer. Bambus har mange av de samme egenskapene som ull, og det er av den myyykeste mykeste kvaliteten. ELSKER Katvig sine bambusklær, eneste bodyene vi har brukt vedsiden av ull ull ull. :-D
![]() |
#23 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
"Finere butikker", ihvertfall. Her i området har de solgt dem på Fru Lyng og en del uavhengige barnebutikker. Mulig man får dem på nett også.
![]() |
#24 |
Sugaraddict!
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Jeg har kjøp noen bomullsbodyer på cubus på 2 for 99. de er ensfarget dog, men jeg elsker disse, de er myke,litt tykke,og god passform på.
![]() |
#25 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Jeg er kjempefornøyd med Lindex sine bomullsbodyer jeg da. Syns de holder seg veldig bra, og er smale - noe som passer fint til gutten min. Og sånn bare for å gå helt imot, er jeg mest misfornøyd med name it, de syns jeg blir slaskete og veldig vide i halsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
Ja, PoP har vi gode erfaringer med her også. Og jeg bruker tørketrommel på de, og det går helt fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?"Baby med god passform og kvaliet." |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Så du ikke at jeg endret?
![]() |
#30 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Name it likte jeg blant de billigere typene. Men sier som noen andre her skrev, ikke ta de ribbestrikkede, men de andre glatte.
![]() |
#31 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Lindex er små i størrelsen ja, Cubus helt enorme. KappAhl har jeg ikke så mye erfaring med, mens H&M syns jeg er helt ok. Ulltøyet deres er så tynt at du ser rett gjennom det da, men de helt vanlige bomullsbodyener derfra syns jeg er gode.
![]() |
#32 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Cubus sine ensfargede er faktisk gode ja. Molo sine holder veldig godt på fasongen, det er de beste vi har, men de er jo grisedyre. Katvig sine bambusklær er veldig myke, og har god passform, men jeg synes de blir blasse i fargene og smånuppete ganske fort.
![]() |
#33 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Bodyer til baby med god passform og kvalitet?Det er mulig jeg kommer til å brenne i helvete
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it. 2009 2012 Sist redigert av Nera : 16-01-10 kl 13:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
prøver tilpasse seg livet
|
![]() Sv: Babybodyer med god passform og kvalitet?Name it sine som er mer stretchy bruker vi, de har utrolig god passform og sitter godt, holder bleien på plass og SER bra ut.
![]() |
![]() |
#35 |
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig! + name it og Tom og Trine (spar kjøp)
![]() |
|
|