Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Fine vårsko med borrelås?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-10, 17:42   #21
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fine vårsko med borrelås?

Vi sverger til Bluntstones. De holder seg kjempebra, er nesten-vanntette (godt nok hvis man ikke plasker i dammer i alle fall), mye finere enn joggesko, gode aa gaa i, lette aa ta av og paa og man kan visst löpe fort i dem ogsaa. Gutten var er 6,5 naa, og har brukt slike sko vaar og höst de siste to aarene. Innleggsaale i ull naar det er litt kaldere. Jeg aner ikke om de selges i Norge, men de er verdt aa lete etter. Her hvor jeg bor, koster et par ca. 80 euro.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:50   #22
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

liefje, veldig fine, men ikke en type sko vi har bruk for. De blir litt for pene, og Glitterbarnet har ikke pensko til innebruk engang.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 17:54   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg er også glad i Adidas, men jeg liker de som rapperne i New York brukte på åttitallet, nemlig shelltoes.

De har de i ganske små størrelser med snøring tror jeg, det har irritert meg at jeg ikke har funnet de med borrelås. Glitterbarnet vil riktignok ikke ha slike, siden foreldrene hans har det. "Nei, det er pappasko!" svarte han når jeg spurte om vi skulle se etter slike.

Jeg så forresten at Adidas hadde kommet med et par skatesko i barnestørrelser i går, med de klassiske stripene.

Disse har vi hatt til storebror - med borrelås. De er råstilige.

Men de slutter på 27 eller noe sånn med borrelås.

Gammel 17-01-10, 17:57   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men de slutter på 27 eller noe sånn med borrelås.

Ja, jeg vet. Slik er det med nesten alle.

Gammel 17-01-10, 18:02   #25
liefje
Musk

liefje sin avatar

liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

liefje, veldig fine, men ikke en type sko vi har bruk for. De blir litt for pene, og Glitterbarnet har ikke pensko til innebruk engang.

Det er ikke pensko. De taaler alt og ser like fine ut under gjörmen etc. Her lekes det med saanne sko over alt.

Slik sier det det selv:

Sitat:

Since 1870 Blundstone has made the toughest no nonsense footwear for rural, work and outdoors.

Gammel 17-01-10, 18:17   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Neida, jeg vet at det ikke er det, men i forhold til vår stil, så hadde det blitt det.

Gammel 17-01-10, 18:19   #27
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Helt greit, det. Ville bare vise frem et par sko som er ekstremt slitesterke og lette i bruk men som ikke var typiske joggesko-greier.

Gammel 17-01-10, 18:21   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jupp, de er veldig fine. Men jeg er sammen med en mann som kun bruker Adidas shelltoes, armyboots eller til nød Dr. Martens til fint, og har en sønn som egentlig kun vil gå i skatesko, helst med hodeskaller.

Gammel 17-01-10, 18:27   #29
liefje
Musk

liefje sin avatar

Standard

Jeg skal gi meg naa, men maa bare vise ett bilde av hvordan de ser ut "i bruk" (man vasker litt eller pusser litt og saa ser de nye ut - hvis man vil). Nesten armyboots i mine öyne, men jeg skal altsaa ikke si mer.

Gammel 17-01-10, 18:27   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår. Vår? Vår!

:lite konstruktiv:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 18:36   #31
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lillegutt bruker ikke snøresko og har str 35 - jeg har funnet godt utvalg av geox- modeller med borrelås, men det faller kanskje innenfor dillete-kategorien?
Ellers pleier skofus og eh, den andre, å ha minst en modell opp i str med borrelås.

Jeg så forresten noen nydelige jentesko fra skechers her forleden medborrelås - såle og passform då veldig bra ut hvertfall.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 18:50   #32
Bean
Erfaren

Bean sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sønnen min har disse fra Sketcher i str.33:

De har mange kule skatesko med borrelås hos Sketcher. Vet ikke om de selges i Norge. Vi har kjøpt i USA.

Gammel 17-01-10, 18:55   #33
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så nå at de hadde noen modeller hos brandos

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 19:11   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Glitterbarnet er veldig begeistret for geox, me - not so much. Han liker dem pga reklamepushingen, jeg misliker dem pga dillefaktor og de upraktiske hullene i sålen. Sketchers må sjekkes ut!

Gammel 17-01-10, 19:15   #35
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse var kjempefine synes jeg - Lurer på hvor de selger Sketchers i Norge jeg?

Gammel 17-01-10, 19:15   #36
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sant? Da jeg så Geox-reklame i Donald tenkte jeg at det er så fullstendig uaktuelt å kjøpe...

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-10, 19:20   #37
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Dessuten er Geox kjempetunge. Storebror valgte ganske så konsekvent Bisgaardskoene sine fremfor Geox.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:44.