|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Vi sverger til Bluntstones. De holder seg kjempebra, er nesten-vanntette (godt nok hvis man ikke plasker i dammer i alle fall), mye finere enn joggesko, gode aa gaa i, lette aa ta av og paa og man kan visst löpe fort i dem ogsaa. Gutten var er 6,5 naa, og har brukt slike sko vaar og höst de siste to aarene. Innleggsaale i ull naar det er litt kaldere. Jeg aner ikke om de selges i Norge, men de er verdt aa lete etter. Her hvor jeg bor, koster et par ca. 80 euro. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?
Disse har vi hatt til storebror - med borrelås. De er råstilige.
![]() |
#25 |
Musk
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?
Det er ikke pensko. De taaler alt og ser like fine ut under gjörmen etc. Her lekes det med saanne sko over alt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Musk
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Helt greit, det. Ville bare vise frem et par sko som er ekstremt slitesterke og lette i bruk men som ikke var typiske joggesko-greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Jupp, de er veldig fine.
![]() |
#29 |
Musk
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Jeg skal gi meg naa, men maa bare vise ett bilde av hvordan de ser ut "i bruk" (man vasker litt eller pusser litt og saa ser de nye ut - hvis man vil). Nesten armyboots i mine öyne, men jeg skal altsaa ikke si mer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Lillegutt bruker ikke snøresko og har str 35 - jeg har funnet godt utvalg av geox- modeller med borrelås, men det faller kanskje innenfor dillete-kategorien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Fine vårsko med borrelås?Glitterbarnet er veldig begeistret for geox, me - not so much. Han liker dem pga reklamepushingen, jeg misliker dem pga dillefaktor og de upraktiske hullene i sålen. Sketchers må sjekkes ut!
![]() |
|
|