Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Heldrakter på voksne

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 11:43   #1
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Heldrakter på voksne

Altså, de er sikkert gode å gå med, men fytti helvete så stygt.

Gammel 18-01-10, 11:47   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det ser ut som gode plagg jeg, og så lenge moten går på funksjonelle plagg og ikke plagg som underbygger det vanvittige kropsshysteriet så er det superhurra synes jeg.

Gammel 18-01-10, 12:32   #3
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Jeg synes det ser ut som gode plagg jeg, og så lenge moten går på funksjonelle plagg og ikke plagg som underbygger det vanvittige kropsshysteriet så er det superhurra synes jeg.

Helt enig, egentlig.

Likevel, jeg kan ikke annet enn å se likheten:

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:36   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Helt enig, egentlig.

De ser jo ut som teletubbier, de gjør jo det.

Men altså, nå har 14-åringer sett ut som østeuropeiske ludre i flere år, og når nå moten skifter til teletubbiene, så er det vel bare bra vel?

Gammel 18-01-10, 12:37   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

......

Sist redigert av -ea- : 10-10-11 kl 21:06.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:52   #6
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Helt enig, egentlig.

Vanskelig å ikke få den assosiasjonen, ja. Forøvrig er jeg enig med Esme. Varmere enn kortkorte skjørt / shorts med tynn strømpebukse under er det også! :kjenner på sin indre kjerring og frysepinn:

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:43   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er faktisk et himla godt poeng.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 15:36   #8
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Word.

Og ellers alt det andre Esme og Teofelia sier.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 20:23   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har tenkt det samme, og er forsåvidt enig, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg synes de ser fullstendig latterlige ut.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 11:53   #10
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

De ser kjempebehagelige og forferdelig dumme ut.

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 22:37   #11
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

De ser kjempebehagelige og forferdelig dumme ut.

jupp!

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:11   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt tåpelig mote!
Så en jente som sto i en slik etter å ha trena. Sto og sminka seg og virkelig stylet seg opp. Med en slik onepiece så synes jeg liksom at hun kunne ha sminka seg så mye hun ville uten å se stylet ut....

Gammel 18-01-10, 12:20   #13
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes de ser superdeilige ut og kunne tenke meg det selv som kosedress-hytteturdress, men jeg tror nok ikke jeg hadde gått ute med det. Men at fjortiser går med det er helt greit, tror ikke vi alltid så spesielt bra ut selv i den alderen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 23:04   #14
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velg utsagn og plukk eier av dette fra bildene nederst (utvalget er helt tilfeldig!):

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Det er slike som i den tråden her? http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=78387

I så fall: :grøss:

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Finner ikke link, men jeg har også sett noen sånne. Først trodde jeg de hadde kledd seg ut, men etter å ha observert flere "kjempebabyer", skjønte jeg at det visst er mote.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Hjelp! Går de i det ute i verden altså? Kan jo se for meg at det er et behagelig inneplagg hvis en bor aleine og ingen ingen ser en, men... Nuvel, folk liker så mangt.

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Altså, de er sikkert gode å gå med, men fytti helvete så stygt.

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Helt tåpelig mote!
Så en jente som sto i en slik etter å ha trena. Sto og sminka seg og virkelig stylet seg opp. Med en slik onepiece så synes jeg liksom at hun kunne ha sminka seg så mye hun ville uten å se stylet ut....

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 23:07   #15
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Emm. Sånn så jeg ut når jeg var 14. Nøyaktig sånn.

Takke meg til en heldress fra onepiece eller slakkline.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 19:25   #16
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

De er helt forferdelige

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 20:03   #17
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Likte de ikke i starten, men nå syns jeg de ser litt kul ut rett og slett!
*fryktelig ung i en gammel kropp eller bare dårlig smak*

Gammel 18-01-10, 12:25   #18
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes de ser ut som russ, også klarer jeg ikke for mitt bare liv å la være å tenke på hvordan det er å gå på do med en sånn dress på. Det må da være krøkkete?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 23:28   #19
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Enig med teletubbie- sammenligningen.

og man kan da enkelt matche med følgende accessoirer (eller hvordan i huleste man skriver det....):

Lilla drakt = rød veske
Grønn drakt = stor hatt
rød drakt = sparkesykkel
gul drakt = stor pilatesball

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 12:28   #20
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De er sikkert veldig behagelige, men det ser grusomt ut. For øvrig holdt jeg på å kveles av Teletubbies-kommentaren over her...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:07.