|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in Tromsø?
Maten i restauranten er nyyyydelig.
![]() |
#22 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: What to do in Tromsø?Tromsø Kunstforening og Nordnorsk Kunstmuseum kan forresten være verd et besøk.
![]() |
#25 |
flisespikker
|
![]() Sv: What to do in Tromsø?Hvis det er noenlunde OK vær, vil jeg også veldig anbefale en tur med Fjellheisen.
![]() |
#26 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: What to do in Tromsø?Festivalutstillingen er nok på kunstforeningen, det ligger like sør for sentrum.
![]() |
#27 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: What to do in Tromsø?Nordlysfestivalen er enda ikke over.
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08 Sist redigert av LilleRosin : 20-01-10 kl 14:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
![]() Sv: What to do in Tromsø?Dette ser ut som blir en tettpakket og fin tur! Biblioteket ser jo ut som en haimunn! Fantastisk!
![]() |
#29 |
flisespikker
|
![]() Sv: What to do in Tromsø?Glitter, det bildet av biblioteket viser bare den ene buen. Her er ett som viser begge:
![]() |
#31 |
Bedreviter
|
Det er et virkelig flott bygg. Og da jeg bodde i Tromsø, kranglet de om hvor fort de kunne få lov til å rive det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
flisespikker
|
Med tanke på hvilken stand det var i da, dekket med stygg betong og avskallet maling, så kan jeg nesten skjønne det. Det har blitt utrolig flott, synes jeg, både utenpå og inni, og så utnytter de siktlinjen over torget og sundet til Ishavskatedralen veldig bra.
![]() |
#33 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: What to do in Tromsø?Fokus kino, sik det så ut da de startet på ombyggingen:
![]() |
![]() |
#39 |
Glamorøs
|
![]() Sv: What to do in Tromsø?Kult! Jeg tar forresten ikke Hurtigruta, den var visst ute til sjøs den dagen. Så jeg tar den derre hurtigbåten i stedet. Kjøper billett om bord, ja? Ikke fare for at det ikke er plass?
![]() |
|
|