|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurt
signerer
![]() |
#22 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtJeg synes også det er for tidlig å konkludere med noe.
![]() |
#23 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtJeg har barn i risikogruppen og de har blitt vaksinert.
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtJeg føler meg lurt opp i stry. Snytt, bedratt, utsatt for utroskap av selveste sosialdemokratiet og skal aldri følge et råd igjen! |
![]() |
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtFor ikke å snakke om at det har blitt lagt kraftig lokk på det faktum at denne vaksinen var kontroversiell! De var ikke enige med hverandre i 12. og 15. etasje om dette var smart dengangda heller! :toer mine hender: :svovelpredikantstemme: |
![]() |
![]() |
#26 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtJeg tipper det hadde blitt rimelig ståhei om de IKKE hadde gått så hardt ut som de gjorde, og mange færre hadde tatt vaksinen og kanskje enda fler hadde blitt syke og kanskje dødd.
![]() |
#27 |
can-jur
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtJeg blir stolt jeg. For jeg er helt sikker på at nettopp fordi så mange vaksinerte seg, så ble den heller ikke så stor. Men jeg har ikke lest artikkelen da.
![]() |
![]() |
#28 |
Pauset
|
Kan hende det er noe i det, men her fikk jeg influensaen mens den var på topp, |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtFor vår del var det riktig å ta vaksina, pandemi eller ikke - men så får Lillemann og vi foreldrene den vanlige influensavaksina også, uansett. (Storebror får ikke mot vanlig influensa, han fikk mot svineinfluensaen.)
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
Selvfølgelig skal man finne ut hva som har skjedd, hvordan det kunne skje at Frankrike endte opp med å bruke milliardbeløp på overflødige vaksiner, og hvordan man kunne inngå en avtale som hadde en "automtisk" klausul som utløste en plikt til å kjøpe doble doser vaksine til hele befolkningen på et gitt tidspunkt. Det er interessant å grave i hva som lå bak den (viser det seg) feilaktige beslutningen om å anbefale doble doser - og å bestille det umiddelbart, før man visste om det ville være nødvendig.
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jepp, de har lurt deg trill rundt. Vi betalte bare 100.
![]() |
![]() |
#32 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne ikke vært mer enig.
![]() |
#33 |
Sviiisj!!
|
Ja, fader heller, for ikke å snakke om at når de først lager sånt oppstyr, er det minste vi kan forlange at minst halve befolkningen stryker med.
![]() |
#34 |
Off the map.
|
Dette er jo ting som jeg innser at andre har bedre greie på enn meg. Jeg må si at jeg velger å stole på helsemyndighetene framfor en gjeng med dommedagsprofetister. Så får det så heller være at de også kan ta feil - det vil vel framtida vise.
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtNoen som vet noe om hva dødsraten har vært i land, for eksempel i Afrika, der vaksinen gjerne ikke har vært like tilgjengelig som her?
![]() |
#37 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Svineinfluensa - har mange blitt lurtNoen som vet om denne siden er hold i?
![]() |
|
|