|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Brio Go!
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Quinny kan has begge veier. Men den er kjempetung og ingen barneustyrsbutikker anbefaler den lengre, i motsetning til i 2005. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Sugaraddict!
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?quinny er bra, T S3 liker jeg også.
Terroristen 25.03.09 ![]() Sist redigert av Hilda : 24-01-10 kl 01:58. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Jeg tror ikke en Bugaboo kan brukes til 4 år, nei. Skjønt; hvor mange trillbare vogner kan? Man må vel over på trille etterhvert.
|
|
|
|
#25 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Vi har, og er godt fornøyde med, Brio Sing.
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Hvorfor er det egentlig så viktig at den skal vare til barnet er 4? Hvor mange barn trenger vogn helt til de er 4 år?
|
|
|
|
#27 |
|
I mål
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?
Dette kommer jo helt an på hva man driver med. S brukte heller ikke til han var 4, men jeg ser fint for meg at dersom vi skal få gått oss noen skikkelige turer i skogen feks på det tidspunktet vi nå vil ha en på 4 og en på 9, blir det vogn på fireåringen. Vi skal forøvrig kjøpe en brukt Easywalker til formålet. Men der sitter barnet fra oss. Vi har en Emmaljunga Cerox fra før. Den er vel ikke kul, men jeg liker den godt, og barnet kan sitte både mot en og fra en. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Brio go anbefales på det varmeste! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Peppy!
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Tusen takk for alle tips! Brio Go skal jeg titte på, den har jeg aldri hørt om. Hartan har jeg, som også Pamina sier her, hørt at har en del feil, så den tør jeg ikke stole på.
Hvor mange vet jeg ikke, men min sønn har nå såvidt parkert vognen, og han er 4,5 år. Det er vel avhengig av hva man liker å gjøre. Vi har brukt vognen masse på ferier, og ikke minst har han hele tiden elsket å sitte i vognen og høre på lydbok mens vi har gått på lange turer. Jeg vet jo ikke om vi får samme behov nå, men jeg planlegger nå utfra at det blir noenlunde likt. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Ja, det varierer vel hvor lenge man bruker vogn. Poden er snart 4,5, og har ikke brukt vogn/trille siden vi var i Hellas rett etter 3-årsdagen hans.
|
|
|
|
#34 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Brio Go er virkelig kjempebra. Vi er storfornøyde. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Vi har en klassisk Teutonia Mistral i tillegg til OTH. Fra 2,5 år derimot vil OTH bli solgt, og den andre bare stå i barnehagen. Hun vil gå. Det samme ville de andre to. En lett trille dekker da evt. behov. Sist redigert av Dronningen : 25-01-10 kl 13:27. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vognspørsmål: I hvilke sitter barnet vendt mot meg?Vi har Teutonia med små hjul framme. Har glemt hva den heter. Små hjul er et helvete i snøen. Men barnet kan vendes mot den som triller, og i alt annet vær enn snø er det ei flott vogn.
|
![]() |
|
|