|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Genialt med 2 oppvaskmaskiner?Det er en tanke som ikke har falt meg inn en gang, og skjønner godt Joey-eksempelet. Vi er bare tre. Skal man liksom ha det i stedet for kjøkkenskap? Eller skitner man til så mye at man kan fylle opp to maskiner om kvelden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Genialt med 2 oppvaskmaskiner?Genialt spør du meg! Og noe jeg har tenkt å anskaffe oss i fremtiden
![]() |
#23 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Genialt med 2 oppvaskmaskiner?
Ja, det var for denne grunnen jeg også tenkte det. (Plass er ikke et problem) Vil ikke ha det for å ha en til skitten og en til rent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Passiv
|
![]() Sv: Genialt med 2 oppvaskmaskiner?Det er genialt. Vi har det, og selv om vi ikke får ryddet ut av maskinen med en gang ting er vasket, har vi alltid et sted å stable den skitne oppvasken, så den ikke havner på benken eller i kummen. Og det sparer skapplass. Anbefales! Jeg skal aldri bo med bare en oppvaskmaskin igjen. |
![]() |
![]() |
#25 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Hos oss hadde det bare endt med 2 vaskemaskiner med rent før de ble tømt, og da enda mere og rydde samtidig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Epikur
|
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?Jeg kommer fra en diger familie, men det holder med en oppvaskmaskin. Det er bare at man fyller den og kjører oftere, ikke sant? Så mens vi i firemannsfamilien kjører en oppvaskmaskin om dagen, så kjører min mor en pr. måltid når alle er hjemme. Og når alle er hjemme er det 20 stykker rundt bordet. To oppvaskmaskiner virkelig bare tull. To stekeovner, derimot, eller faktisk, to komfyrer. Genialt!
![]() |
#29 |
Epikur
|
Man har da ikke ting i skap - annet enn vinglass, glassboller, vaser og karafler? da jeg hadde mitt eget geniale kjøkken som jeg hadde planlagt selv, så hadde jeg alt i skuffer, og ungen, den gang 4 år, nådde alt. Det blir mye mer orden når man har mange mange skuffer, og setter kjeler, tallerkner og til og med vanlige kjøkkenglass oppi skuffene. Skuffene bør kles med matter/silikon el.
![]() |
#30 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?To oppvaskmaskiner trenger vi ikke, men to vaskemaskiner derimot... :jatakk: |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?Jeg har flere ganger i det siste tenkt at det hadde vært noe for oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?To vaskemaskiner har vi, men kun den ene er så langt montert. Det jeg ser for meg er at den gamle vaskemaskinen skal bli brukt til skikkelig ekle skitne ting som f.eks mannens arbeidsklær, dørmatter osv. Vi har en kjapp vaskemaskin og trenger ikke to av hensyn til at det hoper seg opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Leser
|
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?Jeg synes det er smart og ville ha vurdert det hvis jeg skulle hatt totalt nytt kjøkken. Grunnene er de samme som flere nevner:
![]() |
#34 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?Jeg vasker heller aldri noe annet enn helt fulle maskiner. Etter en dag med fire personer som spiser frokost og middag (for det meste lagt fra bunnen), er maskinen helt fullt.
![]() |
#37 |
Leser
|
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?
Vi vasker også bestandig fulle maskiner, og det medfører at det ofte står igjen skitten oppvask på benken mens maskinen går.
![]() |
#38 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?Jeg synes det høres enkelt og greit ut i teoriten, forferdelig rotete og tøysete ut i praksis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Genialt med to oppvaskmaskiner?Jeg kunne i grunn ha tenkt meg både to stekeovner og to oppvaskmaskiner. Hvis vi hadde plass, og det har vi ikke. Det går kjapt tre kjeler, en stor lasagneform og diverse rekvisita i løpet av en enkelt middag, og da er maskinen nesten full.
![]() |
|
|