Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Gode oppvaskmaskiner?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-10, 19:04   #21
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gode oppvaskmaskiner?

Stemmer også i ASKO koret. Liker den spesielt godt siden det på første siden i bruksanvisningen står at man helst ikke skal skylle av før man setter inn i maskinen

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 00:32   #22
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Da kan det se ut til at jeg bør gi mannen frikort til maskinen han ønsker seg, vi får ta det i den store flyttepotten. Tusen, tusen takk for alle svar!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 01:01   #23
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Absolutt Asko! Min Askomaskin døde nylig og jeg ble nesten fra meg. Den var fjorten år gammel og sviktet aldri og alle andre merker blir bare søppel i forhold. Jeg kjøpte en ny Bosch og den duger rett og slett ikke i det hele tatt hvsi jeg sammenligner med min kjære Asko. Den nye har hittil ikke klart å vaske en eneste maskin helt rent og innredningen er jo helt katastrofal, den tar kanskje halvparten av det Askomaskinen tok før den er full. Jeg så på den nyeste Askomodellen (med bestikkskuff som jeg savner og tre hyller; genialt!), men hadde ikke råd. Buhu. Kjøp Asko hvis du kan!

Og jeg skylte heller ikke noe særlig av kan man si. Er ikke det halve poenget?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 10:01   #24
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Her skyller vi ikke noe som helst. Matrester skrapes av i søppelbøtten, men ingenting spyles. Det har aldri vært nødvendig med Asko-maskinen.

Vi hadde Ariston før og det var som å gå fra helvete til himmelen når vi fikk Asko. Ariston kommer aldri mer i hus.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-10, 17:11   #25
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har Asko og er veldig fornøyd. Den døde her i fjor en gang men det var bare en sikring og gikk greit og kjapt å fikse.

Et tips forøvrig: Sjekk om skuffene er skranglete. Vi kjøpte Askomaskinen nettopp fordi innmaten virket mest solid i forhold til de andre (langt billigere) maskinen.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.