|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnDet kommer helt an på. Er jeg midt i en nær og fin samtale på msn, så ser jeg hvem som ringer, og ringer opp etterpå. Er det hverdagskjas og jatting, tar jeg telefonen og skriver tlf til vedkommende på msn.
![]() |
#22 |
|
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnEg bruker msn til tidsfordriv, og det gjer alle på lista mi også. Dermed blir tlfsamtaler prioritert. Skal eg snakka med nokon om noko viktig, ringer eg heller enn bruker msn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnJeg bruker aldri MSN lengre, men i den tiden jeg brukte MSN, så prioriterte jeg å svare på telefon om den ringte. Gadd ikke en gang skrive brb heller.
![]() |
#24 |
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnHar sjelden dype og viktige samtaler på msn, så telefon har prioritet, ja.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnDa tar jeg telefonen. Om jeg avslutter chatten eller fortsetter mens jeg snakker i telefonen kommer helt an på hvem jeg chatter med.
![]() |
#26 |
flisespikker
|
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnVanligvis tar jeg telefonen når den ringer, og sitter jeg da på MSN, sier jeg fra til den jeg snakker med om at jeg er i telefonen. Jeg tar også vanligvis telefonen om den ringer mens jeg snakker med noen i RL, og synes ikke det er spesielt uhøflig. (Nå skal det sies at jeg stort sett aldri har lange samtaler med venner i telefonen, de fleste som ringer meg, skal bare spørre om noe eller gi beskjed om noe, så det er ikke sånn at jeg setter dype og viktige samtaler på hold for å skravle i tre kvarter med noen andre.)
![]() |
#27 |
seru
|
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnJeg har korttidshukommelse og kan finne på å gjøre noe helt annen midt i en dialog, for eksempel å lukke igjen macen.
![]() |
![]() |
#28 |
flisespikker
|
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msn
Jeg synes det er innholdet i samtalen som avgjør hvor viktig den er, ikke om den foregår pr. telefon, over MSN, i RL eller noe annet.
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her. Jeg prioriterer ikke en skravletelefon med ei venninne eller brodern, fremfor en msn-samtale med ei venninne som sitter og gråter og forteller om seriøse problemer, feks. Eller omvendt. Det kommer an på hvilken samtale det er og om jeg venter på en viktig telefon osv.
![]() |
#30 |
Drømmer
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnDet kommer an på MSN-samtalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnmultitasker. evnt skriver tlf brb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det sier jeg meg enig i.
![]() |
#35 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om du sitter og har en samtale på msnKommer helt an på hvem jeg snakker med på MSN. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
seru
|
Det henger kanskje sammen med at jeg sjelden fører viktige samtaler pr msn.
![]() |
![]() |
|
|