|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Passiv
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg er faktisk så god på å lyve at du neppe noensinne vil avsløre meg. Et helt liv med bygging av falske fasader gjør en til en mester i sådant. Jeg har brukt mye tid og krefter på å rive den fasaden de siste årene og lyver ikke så ofte nå. Men det hender jeg feelgoodlyver litt. Sånn skryter av mønstrete klær for eksempel. Også er jeg helt ute av stand til å si ærlig rett ut til noen at - ja, du ser faktisk forjævlig ut - det er helt sant det. |
![]() |
![]() |
#22 |
Epikur
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg jobber i politikken. Svaret gir seg vel selv.
![]() |
#23 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Men dere kan vel ikke si at smalltalk eller bable går under kategorien lyve og løgner????? (siden noen svarer ja, og så understreker det med at de er gode på dette |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Epikur
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?
Gøy på håret, jada, fine gardiner og joda, kjempefint nymalt porselen.
![]() |
#25 |
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Ja, da lyver man ... i beste hensikt |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Min første tanke er at jeg ikke er god på å være falsk og lyve, men så tenker jeg meg om og da er jo svaret helt klart JA.
![]() |
#27 |
Pauset
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Elendig på å lyge. Jeg kan la være å si ting som jeg er redd sårer, men å lyge, nei det klarer jeg ikke. Sist redigert av Jessica : 30-01-10 kl 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?jeg er totalt udugelig på å lyve
![]() |
#29 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, kanskje? Jeg tror folk oppfatter det litt forskjellig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jepp, jeg er god til både å lyve og å være falsk. Jeg er mest kjent for å være brutalt ærlig, men om jeg virkelig anstrenger meg, så er jeg en fantastisk løgner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Spent ?
![]() ![]() ![]() |
Slik du forteller det, så ville jeg vel heller tenkt tullbukk - før løgner om mannen din..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Sjelden jeg kommer med en direkte løgn, men det hender ofte at jeg unngår å si sannheten.. spesielt på jobb kan jeg ikke drive å si hva jeg mener til enhver tid. Som leder hadde jeg da sikkert blitt lynsjet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg tror vi legger ulike ting i det å være falsk.
![]() |
#35 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg enormt god på å juge. Jeg kan få hvem som helst til å tro på meg. Men jeg gjør det ikke. Jeg verdsetter ærlighet meget høyt.
![]() |
#36 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg synes jo forsvidt dette kan komme inn under kategorien å være falsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?:dulte på SF: |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Jeg er stort sett flink til å bare si det jeg har tenkt å si, og å få folk til å tro på meg. Men hovedgrunnen til at folk tror på meg, tror jeg er at jeg jevnt over selv tror på det jeg sier. "Smalltalk-jatting" og hvite løgner kan jeg være overbevisende på fordi jeg mener at det er "underliggende riktig", på en måte - at jeg ikke nødvendigvis mener helt ærlig hvert ord jeg sier, men at jeg mener det jeg prøver å få dem til å tenke eller føle eller mene. (For eksempel kan jeg snakke med noen for å få dem til å gå med på noe jeg vil at de skal gå med på, og kan være veldig diplomatisk og sånn sett "falsk" i en del av de ordene jeg sier, men i bunn og grunn mener jeg jo virkelig at jeg ønsker å få dem til å bli enige med meg, og den overbevisningen skinner gjennom, tror jeg.)
![]() |
#39 |
can-jur
|
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Men, å ikke kunne, eller ville dempe egenskaper/meninger/personlighet og ikke være istand til å dra en hvit løyn må da være utrolig sosialt hemmende?
![]() |
![]() |
#40 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere gode på å lyge og å være falske?Ja, jeg er god på det. Føler jeg er falsk hver eneste dag, når jeg smiler og later som om alt er bra. Alt er ikke bra, jeg er sliten og lei meg og føler at livet mitt er over, men sånt får man jo ikke venner av, så jeg er falskt blid og interessert i alle rundt meg, mens jeg egentlig ikke klarer å bry meg om så mye. Heller det enn å miste de vennene jeg har fordi jeg ikke har det så bra for tiden.
![]() |
|
|