|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?
Nei, de har sovet i køyeseng mye lenger enn et år. Den de har nå er køyeseng nr. 2, vettu. Lurer på om han var 2ish. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Peppy!
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Denne må jeg abonnere på. Vi har tenkt på køyeseng, men jeg tror ikke det kommer til å funke for min mørkeredde sønn. Så vi vurderer nå en form for dobbeltseng, slik at de kan holde hverandre med selskap om natten. (Så slipper kanskje vi? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
kamelkonsument
|
Det stemmer nok. Jeg husker faktisk at vi var på IKEA for å se etter ny seng til gutta, når du sier det. Denne de har nå kan trylles om til to om nødvendig, ikke sant?
![]() |
#26 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Jentene har akkurat fått køyeseng.
![]() |
#27 |
Spent ?
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vi har to stokke senger, en vanlig og en juniorutbygd. Rommet er ikke stort, men de er så små at de er ikke der så ofte heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Synes Ikeasengene spiser for mye av rommet, de er 90cm bred(nærmere100). |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Enn så lenge er det ingen som deler rom, men til sommeren flytter Lillesøster inn på Lillestorebrors rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Carpe Diem!
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har planer om å gjøre det ihvertfall
![]() |
#31 |
Midtsommerprinsesse
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Knekten og Prinsessen sover i køyeseng. Største øverst og minste nederst.
![]() |
#32 |
can-jur
|
![]() Sv: To barn deler rom - hvilken sengeløsning har dere valgt?Vanlig 90 cm køyesenger fra Bohus.
![]() |
![]() |
|
|