|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Ja, det synes jeg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei, ikke i det hele tatt. Jeg øver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei, ikke automatisk. Jeg øver og jeg blir bedre, men det kommer ikke naturlig. Jeg er selv ikke en feedbackjunkie og prøver å huske at det er andre som er det.
![]() |
#4 |
Epikur
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Jeg er oppvokst uten skryt og komplimenter og har strevd masse for å lære meg å ta i mot og gi. Nå er jeg blitt ganske flink. Jeg prøver å fortelle andre hva jeg synes, særlig når jeg setter pris på ting.
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei, det er jeg ikke, men jeg øver meg på å bli bedre! Jeg har øvd meg masse på å ta imot komplimenter også, så nå hender det faktisk jeg klarer å si takk. Tidligere har jeg ikke helt klart å tro at folk faktisk mener det om de sier noe pent til meg, og det er jo litt uhøflig på et vis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Jeg har aldri vært bortskjemt med ros, og har nok derfor vært veldig bevisst på å rose andre. Jeg har hatt tendenser til å rose for mye og har blitt flinkere til å rose når det er berettiget. Barna mine får ros av meg ofte. Jeg vil helst rose dem når de viser at de er gode mennesker for det er det som er viktigst, men det er klart at når sønnen på 16 år kommer hjem med kjempegode karakterer så får han ros for det også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei, jeg er ikke flink til å gi komplimenter, og det er ikke noe mål for meg å bli det heller. Jeg kommenterer gjerne folks gode prestasjoner eller væremåte når jeg har lyst til det og ikke når jeg tror de higer etter å høre det. Og jeg sier aldri noe om utseende, det er helt uinteressant for meg. Jeg legger stort sett ikke merke til om noen har nye klær eller sveis eller har fiffet seg opp på annet vis.
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Jeg er veldig åpen og rett fram og sier gjerne fra når jeg har noe positvit å si om folk. Men jeg merker at i perioder er jeg så opptatt av meg selv at jeg ikke legger merke til ting ved folk rundt meg.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei, det er jeg ikke, men jeg øver meg (sånn av og til). Jeg er heller ikke flink til å ta imot komplimenter.
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Ja, det tror jeg at jeg er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?I dag har jeg iallfall komplimentert folk. :god og brisen:
![]() |
#13 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Jeg jobber med saken, men jeg tror jeg er sånn medium pluss.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Ja det er jeg flinkt til og jeg gir kun oppriktige kompliment, både for materielle ting, egenskaper og prestasjoner. Jeg synes folk flest har blitt flinkere og flinkere til å ta i mot komplimenter. Jeg er forresten flink til å ta i mot også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Jeg prøver, men det føles ofte tilgjort og kunstig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei det er jeg ikke. Jeg er flink til å gi ros hvis jeg er i en "lærer-posisjon", til barna eller hvis noen har gjørt en jobb for meg eller slikt - for da er jeg i en situasjon / posisjon der det kjennes naturlig. Men å tilfeldigvis slenge ut komplimenter helt ut av det blå, det er skikkelig vanskelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Nei, dessverrre.
![]() |
#18 |
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Så absolutt. Det er ofte jeg legger merke til noe fint eller positivt med noen jeg liker, og hvorfor i all verden skulle jeg ikke si det til de da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er du flink til å gi andre komplimenter?Ganske flink til det. På jobben diskuterte vi nettopp det at vi var flinke til å gi hverandre komplimenter for ytre ting, klær. hår o.l, så nå skal vi løfte det et hakk og gi mer skryt og komplimenter for godt arbeide. Personlig synes jeg det er den aller beste formen for tilbakemelding, at noen setter pris på og skryter av jobben jeg har gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|