Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Roter du i bilen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-10, 19:56   #21
Manga
Bør lage seg en tittel selv

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Roter du i bilen?

Vi er rotete når det gjelder bil også. Så rotete at det nesten er pinlig til tider.

Gammel 02-02-10, 19:58   #22
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til tider kan det flyte litt inne i bilen. Men egentlig ikke så mye. Dette minner meg på at jeg bør få vasket den innvendig snart. Utvendig også.

Men i bagasjerommet er det stort sett endel ting. Jeg kaller det ikke rot igrunn. Nå ligger slalomskiene til Jonas der, noen hjelmer og ett skrallesett. Og ingenting av det er rot. Sommerstid ligger det stort sett strandstoler, spader og baderinger der. Det er heller ikke rot. Men det er aldri tomt der.

Gammel 02-02-10, 19:59   #23
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bilen vår er faktisk strøken til enhver tid. Sånn er det å ha firmabil som skal være disponibel til enhver tid... Jeg har aldri noe annet enn isskrape og snøkost liggende i bilen

Gammel 02-02-10, 20:03   #24
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

ja ekstremt. Hadde den vært huset vårt hadde ungene blitt hentet av myndighetene. Heldigvis er huset ørlite granne bedre

Det hadde ungene våre også. Mor roter, og far rydder

Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:04   #25
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roter hemningsløst i bilen. Lydbøker, CD-er, leker, tomme kaffekrus, tyggispakker, you name it.
Men jeg har det ganske ryddig hjemme, så jeg får utløp for min indre rotekopp i bilen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:09   #26
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Ja litt rot blir det, men jeg prøver å rydde opp sånn at det ser ok ut.Det er mest papir og brusflasker som ligger på gulvet.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:13   #27
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Vi har hver vår bil. Hans er mer rotete. Men det blir litt rot i min også... jeg har løst det ved å ha en liten bærepose hengende rundt girspaken. Tømmer den når den er full.

Gammel 02-02-10, 20:27   #28
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har ganske ny bil nå, så den er ikke "inngått", men det er allerede skier, snowracer, noe ekstra barnehageklær til minstemann + støvler, + posten for 2-3 dager.

Gammel 02-02-10, 20:30   #29
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å huttetu - vil egentlig ikke tenke på hvordan det ser ut i bilene våre.

Gammel 02-02-10, 20:39   #30
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Det eneste som ligger og slenger i baksetet er en smokk, en gulpeklut, en myk babybok og et helseteppe.

Gammel 02-02-10, 20:41   #31
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Min/familiebilen er relativt ryddig, men det hender det blir liggende igjen noen vannflasker, hundeposer (ubrukte, altså), kvitteringer og litt sånt. Det er et salig kaos av cd-er også, men det er mannen min sitt rot. Hans bil er gjerne langt verre, siden han spiser frokost i bilen. Det er alltid masse brødsmuler i den.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:43   #32
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Nei, bilen prøver vi å holde ryddig. Vi sørger i hvertfall for å ta med oss løse gjenstander inn, av sikkerhetsmessige årsaker. Litt rot, dvs søppel, kan bli liggende i dørlommene, men vi tømmer dette også jevnlig.

Mannen hater rot i bilen.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 20:48   #33
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I min bil har jeg 4 par ski, med tilhørende staver og sko, 3 rattkjelker, en liten isskrape, 1 stor isskrape med børste, 4 aviser under gulvmattene (for å trekke til seg fuktigheten fra snøen når den måtte finne på å smelte), 2 lydbøker, 1 kaffekopp fra Statoil (kaffeavtalen), 1 spade (man vet aldri når man trenger det) og et ekstra sett med hansker til mor. Ikke så veldig ryddig der, nei.

Gammel 02-02-10, 21:20   #34
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bilen er ikkje ut inni dessverre. Flyter med reklame, klær, støvler, leker etc. Kvar gong eg rydder i bilen, tenkjer eg at no er det nok. Men etter ei stund er det lika ille. Akkurat no har eg to akebrett og forskjellige strandleker i bagasjerommet....
Gleder meg heilt enormt til våren og eg kan ta ein skikkelig vask av bilen.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 21:48   #35
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg hater rot både hjemme og i bilen.

Vi har heldigvis hver vår bil, så min er alltid ryddig (om ikke alltid ren ).
Mannen derimot har ørten jobbpapirer, duppedingser, brusflasker, pastillesker, parkeringslapper og gudene vet. Han fikk ny bil i sommer og var nazi i nøyaktig 3 dager før det skled ut igjen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 21:51   #36
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hater rotete biler. Mannen bruker bilen som søppelkasse...

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:00   #37
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Den er helt grei. Akkurat nå trenger den en støvsuging, siden jeg pleier å spise knekkebrød i bilen, men ellers ikke noe spesielt rotete.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:03   #38
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi roter i hus og vi roter i bil. Passasjersetet og gulvet foran det setet ser mere ut som et omreisende et eller annet.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:08   #39
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Roter i bilen? Njei, jeg syns det blir litt for trangt, også er liksom girstangen alltid i veien og sånn. Kanskje om jeg hadde hatt større bil. Selv om størrelsen egentlig ikke skal ha noe å si, så klart.

Sist redigert av torsk : 02-02-10 kl 22:13.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 22:11   #40
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nææsj. Jeg passer alltid på å legge toalettpapir på setet før jeg setter meg, så da holder den seg ganske ren og fin.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:43.