|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i bilen?Jeg roter mye og mannen litt, så ja, det er alltid rot der. MEn vi rydder ofte da. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
saftig
|
Sv: Roter du i bilen?Helten irriterer seg veldig over at det kan ligge en parkeringslapp ved håndbrekket. Men det er ikke noe rot ellers, for det liker jeg ikke. Det hender jentene roter litt baki, og at det ligger noe papir eller en flaske.
|
|
|
#3 |
|
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Roter du i bilen?haha.. Å ja! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Roter du i bilen?Ja, jeg roter i bilen, og mannen er enda værre.
|
|
|
#5 |
|
Glad i frukt
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i bilen?Nei, det er lite rot i bilen. Det er kun parkeringslapper som irriterer litt nå og da. Eller, - bortsett fra i ferier. Da er det rotete i bilen, gjerne en uke etter vi har kommet hjem også... |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Roter du i bilen?Nei, selvsagt roter jeg ikke i bilen. Det hender det blir rotete når vi kjører langt, men da tar man enkelt og greit med seg rotet og kaster det /rydder det bort når man forlater bilen etter kjøreturen.
|
|
|
#7 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i bilen?Til tider kan det flyte litt inne i bilen. Men egentlig ikke så mye. Dette minner meg på at jeg bør få vasket den innvendig snart. Utvendig også.
|
|
|
#8 |
|
blid
Sv: Roter du i bilen?Bilen vår er faktisk strøken til enhver tid. Sånn er det å ha firmabil som skal være disponibel til enhver tid... Jeg har aldri noe annet enn isskrape og snøkost liggende i bilen
|
|
|
#9 |
|
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i bilen?Vi er rotete når det gjelder bil også. Så rotete at det nesten er pinlig til tider.
|
|
|
#10 |
|
Sær og kresen
Sv: Roter du i bilen?Roter hemningsløst i bilen. Lydbøker, CD-er, leker, tomme kaffekrus, tyggispakker, you name it.
|
|
|
#11 |
|
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i bilen?Ja litt rot blir det, men jeg prøver å rydde opp sånn at det ser ok ut.Det er mest papir og brusflasker som ligger på gulvet.
|
|
|
#12 |
|
søt
Sv: Roter du i bilen?Vi har hver vår bil. Hans er mer rotete. Men det blir litt rot i min også... jeg har løst det ved å ha en liten bærepose hengende rundt girspaken. Tømmer den når den er full.
|
|
|
#13 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Roter du i bilen?Har ganske ny bil nå, så den er ikke "inngått", men det er allerede skier, snowracer, noe ekstra barnehageklær til minstemann + støvler, + posten for 2-3 dager.
|
|
|
#15 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Roter du i bilen?Nei. Det eneste som ligger og slenger i baksetet er en smokk, en gulpeklut, en myk babybok og et helseteppe.
|
|
|
|
#16 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Roter du i bilen?Min/familiebilen er relativt ryddig, men det hender det blir liggende igjen noen vannflasker, hundeposer (ubrukte, altså), kvitteringer og litt sånt. Det er et salig kaos av cd-er også, men det er mannen min sitt rot. Hans bil er gjerne langt verre, siden han spiser frokost i bilen. Det er alltid masse brødsmuler i den. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Roter du i bilen?Nei, bilen prøver vi å holde ryddig. Vi sørger i hvertfall for å ta med oss løse gjenstander inn, av sikkerhetsmessige årsaker. Litt rot, dvs søppel, kan bli liggende i dørlommene, men vi tømmer dette også jevnlig.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Roter du i bilen?I min bil har jeg 4 par ski, med tilhørende staver og sko, 3 rattkjelker, en liten isskrape, 1 stor isskrape med børste, 4 aviser under gulvmattene (for å trekke til seg fuktigheten fra snøen når den måtte finne på å smelte), 2 lydbøker, 1 kaffekopp fra Statoil (kaffeavtalen), 1 spade (man vet aldri når man trenger det) og et ekstra sett med hansker til mor. Ikke så veldig ryddig der, nei.
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Roter du i bilen?Bilen er ikkje ut inni dessverre. Flyter med reklame, klær, støvler, leker etc. Kvar gong eg rydder i bilen, tenkjer eg at no er det nok. Men etter ei stund er det lika ille. Akkurat no har eg to akebrett og forskjellige strandleker i bagasjerommet.... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Roter du i bilen?Nei, jeg hater rot både hjemme og i bilen.
|
![]() |
|
|