|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetTrodde vi tok ut årlig i januar, men ser nå at vi også har fjorårets intakt. Blir 600-750 i året.
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg tok ut ifjor, men det blir ikke så store beløpet iom vi handler mye på andre nærbutikker. Men jeg fikk en liten aha opplevelse i år: Jeg visste ikke at man kunne få bonus på bensinkjøp på kortautomatene bare man stikker inn coop kortet først |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetHar aldri tatt ut penger der vi. Men skal ta dem så snart jeg finner den spisestua jeg vil ha. (noe som kan ta tid, for det er ingen som lager en slik jeg vil ha...)
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg har aldri tatt ut kjøpeutbyttet på de årene (10-12 kanskje) jeg har vært medlem, men vi handler heller ikke så mye hos Coop. Vi hadde en elendig Prix i nærheten noen år, men den er nedlagt nå. I tillegg har de flyttet Coop Obs'en som lå i nærheten, så det er ikke ofte det blir matvarehandel i Coop lenger. Husker allikevel alltid på å bruke kortet dersom jeg er innom KappAhl. I fjor hadde vi utbytte på kr. 330. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetPå 6,5 år har vi "tjent" 3 kr og 23 øre, så de tror jeg glatt vi lar stå en stund til.
|
|
|
#8 |
|
...
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttet
Ja tenkte det. Må bare få tak i kort først.
|
|
|
#9 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Får man rabatt på bensinen i tillegg til at man tjener opp "coop-kroner" på kortet? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg mener det er 30 øre pr. liter både på esso og statoil |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetsparer vi også. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
...
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetKanskje på tide å skaffe seg et kort som kan brukes.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetMan får renter på beløp som står på konto. Vi har vel 2600,- der nå, og håpet er at de skal bli stående en stund. Ut februar, tenker jeg. |
|
|
|
#15 |
|
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetJeg trodde jeg hadde fått utbetalt i fjor, men det hadde jeg tydligvis ikke.Vi har litt over 4000 kr. De blir nok stående en stund til. Passer veldig bra å ha litt på en konto som man egentlig ikke regner med. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi har ikke vært medlem så veldig lenge, men i fjor tok vi ut og kjøpte skipakke til eldstemann. I år har jeg ingen konkrete planer om å ta det ut. Økonomien er bedre i år enn den var i fjor. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ekstremt trøtt
|
Det er på prix jeg bruker det, men vi handler lite der siden prix ikke har noe særlig utvalg. Handler heller på rema. Ser at jeg har forklart meg litt uklart.
|
|
|
#19 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi handler ikke så veldig ofte på butikker der Coop-kortet kan brukes. Har vært medlem norn år, men har aldri tatt ut utbyttet. Ser det står 2600 kr der, de skal få stå lenger.
|
|
|
#20 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Coop-medlemmer: Å ta ut utbyttetVi handeler enten på Prix eller Mega, samt at vi alltid bruker Coop kortet når vi kjøper diesel på Statoil, så det blir en del penger ut av det
|
![]() |
|
|